سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزاد اژدري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دود ورود سیاست به هنر به چشم اهالی سینما می رود

یک کارگردان سینما گفت: مشکلاتی چون پائین آوردن فیلم های سینمایی در صورت تلفیق نشدن مسائل سیاسی با هنر رخ نخواهد داد.

فرزاد اژردی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم که سال 91 رو به پایان است زیرا سال 91 برای سینمای ایران سال پر از حرف، حدیث و رفتارهای ناپسندی بود که در شان سینمای ایران نیست.
وی ادامه داد: امیدوارم سالی که پبش روی سینمای ایران است سالی مملو از همدلی، رفاقت و صمیمیت باشد.
کارگردان فیلم سینمایی "عملیات مهد کودک" اظهار داشت: اتفاقی که منجر به پایین کشیده شدن فیلم های سینمایی در حال اکران به هنگام اکران نوروزی شد اتفاق بین جناح  سیاسی بود و گرنه فیلمهایی از پرده به پایین کشیده شده آثاری نبودند که چنین مشکلی برای آنها پیش بیاید.
کارگردان فیلم سینمایی "سلام بر فرشتگان" بیان کرد: امیدوارم از مسائل و رخداد های سال گذشته پند گرفته باشیم و به دور از هیاهو و مسائل سیاسی سینما را گرما بخشیم.
وی با اشاره به اثرگذاری هنر گفت: وقتی هنر با سیاست آمیخته می شود دورش قبل از هر کسی به چشم به اهالی هنر می رود، سینما جلوتر از سیاست حرکت می کند.
اژدری با اشاره به اکران فیلم سینمایی "عملیات مهدکودک" افزود: پیشتر صحبتهایی صورت گرفته بود تا فیلم در ایام نوروز اکران شود اما شرایط فراهم نشد.
وی اظهار داشت: امیدوارم در فصل خوبی همچون تابستان که کودکان یعنی مخاطبان اصلی فیلم در اوقات فراغت بیشتری به سر می‌برند این فیلم اکران شود./ي2
برچسب ها: اژدری ، سینما ، سیاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.