سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

دانشگاه دريايي خرمشهر، دانشگاه برگزيده در مبارزه با سوء مصرف موادمخدر

مدير فرهنگي دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر از انتخاب اين دانشگاه به عنوان دانشگاه برگزيده در عرصه پيشگيري و مبارزه با سوء مصرف مخدر، در اختتاميه نخستين جشنواره "دانشگاه پاك" خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ احسان برگه‌باد با اشاره به برگزاري آيين اختتاميه نخستين جشنواره دانشگاه پاک در سطح دانشگاه‌هاي منطقه یک وزارت علوم، به میزبانی دانشگاه شاهد اظهارداشت: در اين آيين دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر بر اساس برنامه‌ها و فعاليت‌هاي انجام‌شده در اين زمينه در سال‌هاي 90 و 91، به عنوان دانشگاه برگزيده در عرصه پيشگيري و مبارزه با سوء مصرف موادمخدر معرفي شد.


وي با بيان اين‌كه دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري و مبارزه مسئولان نظام با مصرف موادمخدر، براي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از سوءمصرف موادمخدر و روانگردان در دانشگاه و محيط‌هاي آموزشي، فعاليت‌هاي ويژه‌اي را در برنامه فرهنگي خود دنبال مي‌كند، خاطرنشان كرد: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي با عنوان "فرهنگ، پويايي و سلامت"، همايش‌هاي متنوع مهارت‌هاي زندگي با تأكيد بر آسيب‌هاي پيش‌رو و سلسله‌نشست‌هايي براي دانشجويان جديدالورود با موضوع پيشگيري از معضلات اجتماعي فراروي، در سطح دانشگاه و خوابگاه از جمله اقدامات دانشگاه در اين زمينه است.

 مدير فرهنگي دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر از برگزاري جشنواره "دانشگاه پاك" در اين دانشگاه، با حمايت معاونت فرهنگي‌واجتماعي وزارت‌خانه و ستاد مبارزه با موادمخدر هم‌زمان با 5 دانشگاه كشور در ارديبهشت‌ماه 92 خبرداد و تصريح كرد: اين جشنواره در بخش‌هاي فيلم كوتاه، عكس، مقاله، كاريكاتور، شعر و داستان كوتاه برگزار مي‌شود. همچنين علاوه بر دانشجويان دانشگاه‌هاي خوزستان، دانشجويان دانشگاه‌هاي شهركرد، ياسوج و بوشهر نيز مي‌توانند براي شركت در اين جشنواره آثار خود را تا 20 فروردين‌ماه 92 به دبيرخانه ارسال كنند. تا كنون آثار بسياري در تمام بخش‌ها به دبيرخانه جشنواره ارسال شده‌است./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.