سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

حضور خوزستان در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان خوزستان از حضور این استان در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ امیر عباس کاویانی‌نیا اظهار داشت: به منظور معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در این همایش بین‌المللی مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه این همایش از 16 تا 18 اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در آن حضور دارند، ادامه داد: این فرصت بسیار خوبی برای ارائه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان خوزستان خاطرنشان کرد: از همه سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود که از این نمایشگاه و همایش بازدید کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال اداره‌کل میراث فرهنگی استان به آدرس coM.ZHKSMirA.WWW مراجعه کنند.

وي گفت: در این همایش فرصت‌های مشترک در زمینه گردشگری با ادارات و سایر سازمان‌های استان مخصوصاً شهرداری‌ها ارائه می‌شود./ب
برچسب ها: همایش ، فرصت ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.