سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین خبری روز دوشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

ازسرگیری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، بازديد از جزاير سه‌گانه ايران، بازداشت عوامل حوادث تروريستي اخير عراق، کاندیداتوری رسمی محسن رضایی، برگزاري رزمايش موشکي نيروي زميني ارتش تا پايان سال ، اعدام چشم راست مه آفرید و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مهمترین عناوین خبری امروز(دوشنبه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز(دوشنبه) به این شرح است:


درخواست بازديد از سايت پارچين فراقانوني است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خواسته مدير كل سازمان بين‌المللي انرژي اتمي مبني بر بازديد از سايت پارچين فراقانونی بوده و در چارچوب قوانین این سازمان نیست.



سرگیری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی/ رسیدگی به تخلفات ارزی 18 بانک دولتی و خصوصی
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از سرگیری جلسات این ستاد با دستور کار رسیدگی به تخلفات ارزی 18 بانک دولتی و خصوصی طي هفته‌هاي آتي خبر داد.



"احمدي‌نژاد" لايحه بودجه را چگونه تنظيم مي‌كند؟ + مراحل تهيه، تنظيم و تصويب
بودجه‌ سال‌هاي 1359 و 1360 به صورت دو دوازدهم تصويب شده است پس از آن تصويب لايحه بودجه به صورت چند دوازدهم سابقه نداشته تا اين‌که در سال 1389 به دليل تاخير زياد دولت دهم محمود احمدي‌نژاد در ارائه لايحه، بودجه دو دوازدهم تصويب شد؛ با تاخير دوباره دولت در سال 1390 بودجه سال 1391 نيز به‌صورت سه دوازدهم تصويب شد ...



70درصد مشکلات اقتصادي ناشي از سوء مديريت است/ تورم و اشتغال مهم‌ترین دغدغه خانوارها
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی ما به‌ویژه در بخش تولید فقط به‌خاطر تحریم‌ها نبوده، بلکه 70 درصد آن ناشی از عدم مدیریت و ندانم‌کاری‌هاست.



نامه‌های عسگراولادی نشانه نشاط فکر سیاسی اوست
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عسگر اولادی سال‌ها تلاش مضاعفی برای تشکیل انقلاب اسلامی و روی کار آمدن آن داشت، گفت: نامه‌های عسگراولادی نشانه نشاط فکر سیاسی اوست.



برخی مسئولان براي رابطه با آمریکا دچار ولع و شیفتگی شدند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه برخی مسئولین ما در موضوع رابطه با آمریکا دچار ولع و شیفتگی شده‌اند، گفت: رفتارهای جزیره‌ای در بحث رابطه با آمريکا، هزینه هرگونه مذاکره با اين کشور را بالا خواهد برد.



بازديد از جزاير سه‌گانه ايران ربطي به هيچ کشور و مجمع خارجي ندارد
سخنگوي کميسيون امنيت‌ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه بازديد اعضاي اين کميسيون از جزاير سه‌گانه در هفته جاري قطعي است، گفت: جزاير سه‌گانه جزء لاينفک خاک جمهوري اسلامي ايران است و بازديد مقامات کشورمان از اين جزاير ربطي به هيچ کشو و يا مجمع خارجي ندارد.



اگر بین خود و خدای متعال به تکلیف قطعی برسم در انتخابات انجام وظیفه خواهم کرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره احتمال کانديداتوري‌اش در انتخابات آتي گفت: نگاه من این است که این امر فقط درصورتی می‌تواند درست باشد که انسان بین خود و خدای متعال به یک تکلیف قطعی برسد؛ اگر چنین شرایطی اتفاق بیافتد شاید بنده نيز در عرصه انتخابات در کنار برادران بزرگوارم برای حضور در انتخابات انجام وظیفه کنم.



احمدي‌نژاد: دولت تلاش دارد با مهار تحريم‌ها، پيشرفت كشور را سرعت ببخشد
رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز با فشار مضاعفي از سوي بدخواهان متوجه بانك‌ها به عنوان ستون فقرات اقتصاد كشور شده است، گفت: دولت به دنبال آن است تا ضمن مهار تحريم‌ها، آهنگ پيشرفت كشور حفظ و بر سرعت آن افزوده شود.




بازداشت عوامل حوادث تروريستي اخير عراق/همکاري پليسی بين ايران و عراق
وزير کشور جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به اين‌که ما با کشور عراق داراي مرزهاي طولاني هستيم، مراقبت مرزي و موارد امنيتي از جمله مبارزه با تروريسم و جرايم سازمان‌يافته مورد تاکيد قرار گرفت.



جواب سلام خانم کلينتون را دادم اما وي نشنيد/ با حقوق بازنشستگي زندگي مي‌کنم
وزير سابق امور خارجه کشورمان گفت: تامين هزينه‌هاي انتخاباتي‌ام از سوي افرادي است که احساس هم‌فکري و همدلي با من مي‌کنند و هر کس آماده باشد بلاشرط و بلاعوض کمک بکند من استقبال مي‌کنم چرا که من محل درآمدي براي هزينه کردن در انتخابات ندارم.



محسن رضايي رسما اعلام کانديداتوري کرد
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسما کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.



شهدا الگوي جامعه ما هستند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا الگوی جامعه ما هستند و ما به آنان افتخار می‌کنیم.



برگزاري رزمايش موشکي نيروي زميني ارتش تا پايان سال
فرمانده نيروي زميني ارتش از برپايي دو رزمايش اين نيرو تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: رزمايش موشکي و تمرين فرماندهي پاسگاه در صورت موافقت ستادکل نيروهاي مسلح در آينده‌اي نزديک برگزار مي‌شود.



خزاعی: مذاکره خط قرمز ایران نیست
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در مصاحبه با فرید زکریا مجری مشهور شبکه سی ان ان تاکید کرد: صحبت از مذاکره و فشار به‌طور هم‌زمان کارساز نیست، اما جمهوری اسلامی ایران از مذاکره براساس احترام متقابل و به رسمیت شناختن حقوق خود استقبال می‌کند.



نيمه اسفند در كربلا چه اتفاقي مي‌افتد؟ + تصاوير
پانزدهم اسفند ماه جاري اتفاقي در کربلاي معلي خواهد افتاد که شايد عمر ما اجازه درک مجدد آن را ندهد چرا که اين حادثه آنقدر مهم است که هر انسان آزاد‌ه‌اي را مجذوب خود مي‌کند.



"بهزاد بهزادی" چشم راست "مه‌آفرید خسروی" به دار مكافات آويخته مي‌شود
"بهزاد بهزادی" موسوم به چشم راست "مه‌آفريد اميرخسروي" به عنوان متهم رديف دوم پرونده اختلاس 3 هزار ميليارد توماني با جعل امضاي گسترده در گروه "اميرمنصور آريا" بسياري از اهداف مفسدانه اين گروه را محقق كرد؛ وي هم‌اكنون با تاييد نهايي ديوان عالي كشور منتظر اجراي حكم "اعدام" است.



اختصاص يك روز حقوق براي آزادي زندانيان/ کمک به آزادی 10هزار زندانی مالی غیرکلاهبردار
هيات دولت در جلسه روز گذشته مقرر كرد به منظور آزادی 10 هزار زندانی دارای محکومیت مالی که در زندان بسر می‌برند، به ستاد دیه کمک‌های لازم صورت گیرد.



مبانی اسلامی باید بدون رودربایستی‏، اساس طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد
رهبر انقلاب اسلامی طراحی الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را کاری بسیار بزرگ، فاخر، بلندمدت و عمیق خواندند و اظهار داشتند: لازمه تحقق الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت و رسوخ آن در میان نخبگان، گفتمان‌سازی آن در جامعه است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.