سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پتانسيل مطلوب کشور در جذب سرمايه گذاري خارجي

عضو کميسيون بودجه شوراي اسلامي گفت: استفاده از ظرفيت قرار دادهاي اقتصادي دو جانبه مي تواند به عنوان محورهاي کلي در سرمايه گذاري خارجي اثر گذار باشد.

قادري عضو کميسيون برنامه و بودجه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه ارائه تسهيلات و امتيازات موقعيت مناسبي را براي سرمايه گذاري‌هاي خارجي فراهم مي کند گفت: اين امر مي تواند تضمين مناسبي براي سرمايه گذاري خارجي و همچنين استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصادي براي جذب سرمايه هاي خارجي بين کشورها باشد.
وي در ادامه افزود: در حقيقت استفاده از ظرفيت قرار دادهاي اقتصادي دو جانبه مي‌تواند به عنوان محورهاي کلي در جذب سرمايه گذاري خارجي اثر گذار باشد.
علاوه بر اينها با توجه به پتانسيل خوبي که در حال حاضر در کشور حاکم است مي توان از سرمايه گذاران ايراني در خارج از کشور استفاده کرد که باعث تعاملات بيشتر کشورهاي خارجي با ايران مي شود.
وي در پايان خاطر نشان کرد: اين سرمايه گذاري‌ها در يک چار چوب قانوني تعريف شده‌ايي هستند که مي توانند فضاي کسب و کار را ارتقاء بخشد و همچنين تضمين‌هاي لازم درباره نوسانات نرخ ارز اين اطمينان را در اين مدت ايجاد کرده است که در حوزه‌هاي مختلف ايراني‌هاي خارج از کشور تمايلاتي به سرمايه گذاري نشان دهند که اين تمايلات در جهت توسعه سرمايه گذاري استفاده مي‌شود./ها
برچسب ها: پتانسیل ، سرمایه ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.