سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نويسي مسکن ويژه ادامه دارد

مدير کل راه و شهرسازي استان تهران با اعلام اينکه نام نويسي در مسکن ويژه شهر تهران ادامه دارد، گفت: تاکنون هزار و 500 نفر واجد شرايط شناخته شده اند و هزار و 140 نفر نيز شرايط تقاضاي مسکن ويژه تهران را ندارند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،فريبرز واحدي افزود: ساخت و ساز 3 هزار و 300 مسکن ويژه تهران در منطقه تهرانسر با جديت ادامه دارد و کساني که متقاضي اين مسکن هستند بايد چهار شرط "سرپرست خانوار، پنج سال سکونت در تهران، استفاده نکردن از تسهيلات يارانه اي دولت و نداشتن مسکن" را داشته باشند.
وي گفت : کساني که در دوره جديد نام نويسي مي کنند بايد دو قسط 20 ميليون توماني را همزمان واريز کنند که در مجموع 40 ميليون تومان مي شود و مبناي قيمت گذاري زمين هم سال 1391 است که مزيتي براي متقاضيان محسوب مي شود.
واحدي افزود: 30 درصد قيمت زمين به صورت نقد دريافت مي شود و بقيه در اقساط بلندمدت خواهد بود.
مديرکل راه و شهرسازي استان تهران اعلام کرد: ساخت و ساز مسکن ويژه تهران محدوديت ندارد و بر اساس آورده متقاضي انجام مي گيرد.
واحدي در باره افزايش قيمت مسکن ويژه تهران گفت : فقط افزايش 15 درصدي که وزارت مسکن و شهرسازي پيش از اين اعلام کرده است ، اعمال مي شود و افزايش جديدي نداريم.
وي افزود: همچنين سايت هاي جديدي براي ساخت مسکن ويژه تهران در غرب، شرق و شمال غرب تهران در دست مطالعه و بررسي است و پس از تنظيم و انتقال اسناد عرصه زمين ها در منطقه 22 تهران و آتي شهر ساخت و سازها را آغاز خواهيم کرد.

برچسب ها: مسکن ، ویژه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.