سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 18 در استقبال بهار:

آدینه در انتظار بهار!

طرح استقبال از بهار، طرح آدینه، جمع آوری پسماندهای محلات منطقه 18 در روزهای پایانی سال جاری اجرا و برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نغمه آوای خوش، فضای دل انگیز، لطافت نسیم نوروزی، در استقبال بهاری زیبا، نواختن زنگ ملی غبار روبی آماده باش ای همسفر، همه به گوش، آمد آن پیک مهربانی، با صدای آشنا، یاری دیرینه، با فراخوانی همگانی، دست در دست و یک صدا، بکوش در پاکی شهر ما و خانه ما...!

عساری معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 گفت: طرح های استقبال از بهار، طرح آدینه ، جمع‌آوری پسماندهای محلات منطقه 18، به منظور رفاه شهروندان در روزهای پایانی سال جاری اجرا و برگزار خواهد شد.

قدم ها آهسته، آهسته، چشم ها خیره به لطافت و نرمی طبعیت، غرق در تماشای شهری زیبا و پاکیزه، نوازش گوشها، با صدای آشنا، گذر بر کوچه و پس کوچه های شهر با القای حس، آرامش، در انتظاری بهاری با طروات...!

عساری با اشاره به نحوه اجرای طرح آدینه گفت: طرح آدینه ویژه شهروندان منطقه 18 در روزهای جمعه جمع آوری پسماندهای حجیم وسایل و لوازم خانگی دور ریختنی، از جمله میز، صندلی، مبل، کمد، بوفه و موارد دیگر در روزهای پایانی سال جاری اجرا و برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شهروندان منطقه 18 می توانند از طریق تماس و ارسال پیامک به سامانه 137 در اجرای طرح آدینه مشارک و همکاری خود را با معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 اعلام کنند.

صدای آشنا، یاری دیرینه، مژده ای بهاری، استشمام فضایی دل انگیز لحظه ها ثانیه ها ، دقیقه ها، ساعت ها، زمانی در آرامش دوباره، بیا ای همسفر در استقبال طبیعت بهاری زیبا...!

عساری با اشاره به اجرای طرح  های دیگر استقبال از بهار معاونت امور شهری و فضای شهرداری منطقه 18 گفت: طرح جمع آوری پسماندها ویژه شهروندان منطقه 18 برپایی غرفه های بازیافت در بوستان های منطقه 18 از دیگر طرح های استقبال از بهار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است.

وی در ادامه افزود: طرح جمع آوری پسماندها ویژه شهروندان منطقه 18 در بوستان های این منطقه با جمع آوری و تفکیک زباله های خشک و تر به منظور رفاه حال شهروندان و ترویج فرهنگ استقبال از طرح بازیافت  با اهدای جوایز و قرعه کشی ویژه شهروندان از سوی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 برگزار خواهد شد.

گفتنی است: در استقبال بهار و طبیعت با طراوت نواختن زنگ ملی غبار رویی شهر ما خانه ما دست در دست ، گام به گام، مشارکت در طرح همدلی ها در کنار یار دیرینه، سالی زیبا و پاکیزه را به ارمغان بیاوریم./ز

برچسب ها: استقبال ، محلات ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.