سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیما خبرداد:

بازپخش "هفت سين"‌از شبكه تهران در نوروز 92

علي دارابي گفت:‌ سریال "هفت سین" شبکه تهران در نوروز 92 از شبکه تماشا بازپخش می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، دکتر علی دارابی با حضور در پشت صحنه سریال نوروزی هفت سین شبکه تهران که به همراه مهندس سعید مقیسه مدیر شبکه تهران و هیات همراه انجام شد ، با تشکر و قدرانی از تلاش عوامل سریال" هفت سین " تاکید کرد: مجموعه تلویزیونی هفت سین یکی از تولیدات رسانه ملی است که جمعی زیادی از هنرمندان ارزشمند و با تجربه در آن حضور دارند ، امیدوارم تلاش این عزیزان مورد رضایت شهروندان قرار گیرد و ما نوروز شاد و جذابی را برای مخاطبان رسانه ملی فراهم کنیم.  
دکتر دارابی ادامه داد: تعطیلات نوروزی سال جدید فرصت بسیار خوبی برای دیدن شدن تولیدات رسانه ملی است و ما باید تلاش مضاعفی برای تولید بهتر و جذاب برنامه های رسانه ملی داشته باشیم.  
معاون سیما در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع عوامل سریال " هفت سین " اضافه کرد: بعد از پایان تعطیلات نوروزی در صدد هستیم، در مراسمی بهترین تولیدات رسانه ملی را در بخش سریال های نوروزی انتخاب و از عوامل آن قدرانی کنیم.  
دکتر دارابی با اظهار رضایت از روند خوب تصویر برداری سریال نوروزی هفت سین شبکه تهران تاکید کرد: آقای یدالله صمدی یکی از کارگردان های نام آشنا و پیشکسوت کشورماست که همواره شاهد ساخت اثر های هنری خوب و ارزشمندی از ایشان بوده ایم و امیدواریم باز هم ایشان اثرهای دیگری برای رسانه ملی داشته باشد.  
معاون سیما در پایان اظهار داشت: امیدوارم این سریال به موقع برای پخش نوروزی آماده و تولید شود و مورد استقبال و رضایت مخاطبان رسانه ملی قرار گیرد.  
در حاشیه این بازدید یدالله صمدی کارگردان سریال نوروزی هفت سین ضمن معرفی بازیگران، عوامل تولید و گزارشی از تولید و تصویر برداری این سریال گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و عوامل تولید تاکنون 60 درصد این سریال تصویر برداری شده است و تلاش می کنیم تا این اثر یکی از سریال های جذاب و مورد پسند شهروندان و مخاطبان قرار گیرد.  
بنابراین گزارش ، در سریال نوروزی هفت سین سیروس گرجستانی ، فرودس کاویانی ، ستاره اسکندری ، جواد عزتی و.... به ایفای نقش می پردازند./ص 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.