سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوي/

کشف بیش از 5000 مواد محترقه در سبزوار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار از کشف بیش از 5000 مواد محترقه و آتش‌زا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ قنبرعلی آزاد واری افزود: بازرسی‌ از مغازه‌ها و اصناف تا شب 4 شنبه آخر سال جهت کشف مواد محترقه و آتش‌زا ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه با شادی مخالف نیستیم، خاطرنشان کرد: با اوباش‌گری و اخلال در نظم و ایجاد مزاحمت مردم مخالفیم که در این راستا با متخلفان برخورد می‌شود.

آزاد واری با عنوان اینکه تمام سعیمان برقراری امنیت و فراهم کردن شبی آرام در شب شنبه آخر سال برای شهروندان است، ابراز امیدواری کرد: مردم با سلامتی کامل و شادی به استقبال از نوروز 92 بروند.

وی از اعزام کارشناسان این فرماندهی به تمام مدارس راهنمایی و دبیرستان پسرانه این شهرستان خبر داد گفت: کارشناسان برای دادن هشدارهای لازم، به مدارس اعزام شده تا حداقل یک هفته مانده به 4 شنبه سوری، تمام مدارس پوشش داده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در ادامه تاکید کرد: تمام خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در شب 4 شنبه آخر سال توقیف شوند تا پایان 13 فروردین سال جدید در توقیف می‌مانند.

وی همچنین به آماده کردن 15 اکیپ جهت بازدید از ضایعاتی‌های سطح شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه کابل‌های سرقتی مخابرات و برق در این ضایعاتی‌ها به فروش می‌رسد، امکان وجود مواد محترقه و آتش‌زای دست‌ساز در این ضایعاتی‌ها وجود دارد.

آزاد واری سپس به پلمب 12 قهوه‌خانه غیرمجاز و دستگیری افراد باسابقه در این قهوه‌خانه‌ها اشاره کرد و گفت: تمام این اقدامات برای فراهم کردن شبی آرام در شب چهارشنبه آخر سال انجام می‌شود.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: خراسان ، سبزوار ، محترقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.