سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوفیگارو:

وحشت رژيم صهيونيستي از آغاز انتفاضه سوم فلسطین

روزنامه فرانسوی لوفیگارو با اشاره به مرگ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم که باعث اعتصاب اسیران فلسطینی شد، نسبت به وقوع انقلاب جدید که شراره های آن از نوامبر سال گذشته شعله ور شده بود، هشدار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البدیل، روزنامه لوفیگارو امروز دوشنبه یادآور شد بعد از مرگ یک جوان فلسطینی در زندان های رژیم، به وحشت اسراییل از آغاز انقلاب در فلسطین افزوده شد.  

روزنامه فرانسوی در ادامه اضافه کرد: شهادت جوان فلسطینی در پایان هفته گذشته باعث افزایش تنش ها میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم شد که احتمال وقوع انقلاب در غزه را بیش از گذشته افزایش می دهد.

لوفیگارو همچنین افزود: هزاران تن از بازداشت شدگان فلسطینی اعلام کردند که به نشانه اعتراض به ظلم و ستم رژیم و همزمان با مرگ اسیر فلسطینی دست به اعتصاب غذایی خواهند زد. مرگ وی باعث شعله ور تر شدن اعتراضات کرانه غربی در مورد عدم آزادی 4 زندانی فلسطینی شد که بیش از 4 ماه است در زندان های رژیم به سر می برند.

 روزنامه فرانسوی در ادامه تاکید کرد: رسانه های گروهی رژیم بارها نسبت به امکان وقوع انقلاب سوم در غزه هشدار داده بودند، و این هشدارها بعد از حوادث غزه و حمله اسراییل علیه حماس در نوامبر گذشته شدت بیشتری به خود گرفت. لازم به ذکر است که " عرفات جرادات" جوان 30 ساله فلسطینی در اثر یک مشکل قلبی بعد از ظهر روز شنبه در زندان رژیم جان باخت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.