سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خبر داد

افتتاح کتابخانه سادات همزمان با ورود پیک صبا در آبادان

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: کتابخانه سادات همزمان با ورود کاروان پیک صبا در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمدرضا دشت‌افکن اظهار کرد: باتوجه به اینکه در روزهای آینده کاروان پیک صبا میهمان آبادان و مردم این شهرستان است برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص انجام شده است.

وی افزود: این برنامه که دیدگاه حمایت‌گرانه‌ای از کتابخانه‌های مناطق محروم دارد قرار است با سفر به استان خوزستان از کتابخانه‌های آن بازدید کند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است کاروان پیک صبا در روزهای بیست و بیست و یکم اسفندماه در آبادان حضور یابد.

دشت‌افکن تصریح کرد: در این راستا و در جلسه‌ای برنامه‌های حضور دو روزه این کاروان در آبادان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس قرار است کتابخانه سادات آبادان در روستای سادات این شهرستان همزمان با حضور کاروان پیک صبا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطرنشان‌کرد: این کتابخانه به صورت انتفاعی احداث شده که بر اساس آن زمین به مدت 30 سال در اختیار کتابخانه قرار می‌گیرد.

دشت‌افکن افزود: برنامه اصلی کاروان پیک صبا در منطقه رودخانه ساحلی بهمنشیر آبادان اجرا و در آن تعدادی کتاب از سوی کاروان پیک صبا و تعدادی نیز با مشارکت مردم به کتابخانه‌های آبادان اهدا شود.

وی با دعوت از مردم آبادان برای حضور در این برنامه گفت: برنامه پیک صبا از ساعت 6:30 تا 9 صبح روزهای بیستم و بیست و یکم اسفندماه اجرا و همزمان به طور زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
برچسب ها: سادات ، آبادان ، صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.