سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتهادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

امکان تصويب قانون جديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاري

مديرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ايرادات قانون جديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کميسيون برطرف شده و براي تصويب تنها منتظر ارائه طرح در صحن علني است.

"عبدالمجيد اجتهادي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با برنامه‌هاي ناتمام سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز ر سال 91 اظهار داشت: تمام برنامه‌ها و پرونده‌هاي موجود در سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 91 به اتمام و به مرحله اجرا رسيده است.

وي ادامه داد: معمولا در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرونده‌ها به هر تعداد که باشد رسيدگي شده و هم در ستاد مرکزي و هم در ستاد استان‌ها کارهاي اجرايي به طور کامل انجام شده است.

مدير کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بيان اينکه تنها پروژه با باقي مانده در ستاد قانون جديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است،‌ تصريح کرد: اجراي قانون جديد که در سال جاري اجرايي نشده خارج از حيطه ستاد بوده است.

اجتهادي اظهار داشت: پس از رفع ايرادات شوراي نگهبان به قانون جديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کميسيون اقتصادي، اين قانون نهايي شده و براي تصويب، تنها منتظر ارائه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي است.

مدير کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پايان خاطرنشان کرد: ايرادات قانون جديد برطرف شده و قاعدتا امکان تصويب آن در سال 91 وجود خواهد داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مبارزه ، قاچاق ، کالا ، ارز ، اجتهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.