سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل میزبان جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور شرفی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار برای این جشنواره پویانمایی 20 فروردین سال 92 اعلام شده و قرار است در تاریخ 21 و 25 فروردین ماه آثار ارسالی بازبینی شود.

وی افزود: این جشنواره همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار شده و از آثار برتر در بخش‌های 9 گانه تجلیل می‌شود.

شرفی موضوعات جشنواره را خلیج فارس، دفاع مقدس و شهدا، خلیج فارس میراث کهن و جاودان، خلیج فارس و نفت، خلیج فارس و صنعت شیلات، خلیج فارس و نفی سلطه بیگانگان، خلیج فارس و چشم‌اندازها، خلیج فارس و توریست‌پذیری، خلیج فارس و اشتغال و همچنین خلیج فارس آیین‌ها و آداب و رسوم عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با برشمردن اهداف این جشنواره گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی و در پاسداشت خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، از مهمترین رویکردها و اهداف اولین جشنواره پویانمایی ملی خلیج فارس است.

شرفی در ادامه افزود: ارتقای سطح تعاملات فرهنگی و هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی و معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر هنری و سینمایی مرتبط از دیگر اهداف این جشنواره است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.