سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشکلی برای پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نداریم / حداقل دستمزد کارگران در سال 92 پایان اسفند تعیین می شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پرداخت عیدی و حقوق بازنشستگان آغاز و به مرور به حسابشان واریز می شود و در این زمینه مشکلی برای پرداخت نداریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت عیدی و حقوق اسفند ماه بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: در پی جلسه ای که با سازمان تامین اجتماعی داشتیم مقرر شده حقوق و عیدی بازنشستگان به تدریج پرداخت شود.

وی در خصوص پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری نیز افزود: حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری بزودی به حسابشان واریز می شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اعلام حداقل دستمزد کارگران درسال 92 اظهار داشت: برای تعیین حداقل دستمزد چندین جلسه برگزار شده اما منتظر اعلام تورم هستیم و هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم اما تا پایان اسفند حداقل دستمزد کارگران در سال 92 اعلام خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه تعیین تعرفه های درمانی با برگزاری جلسات متعدد بزودی محقق می شود یادآور شد: فردا جلسه ای با تامین اجتماعی در این رابطه برگزار می شود که برای تعیین تعرفه ها تاثیرگذار خواهد بود.

عباسی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص بیمه نی بران شوشتری خاطر نشان کرد: مشکل نی بران مربوط به وزارت صنعت و معدن است و سازمان تامین اجتماعی بخشی از آن را انجام داده که در این بین وقفه ای به وجود آمده با دستور رئیس جمهور مقرر شد مطالبات این نی بران پرداخت شود اما زمان دقیقی برای آن نمی توان اعلام کرد./ز

برچسب ها: دستمزد ، متعدد ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.