سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

اقلام نوروزی بین مسافران خراسان شمالی توزیع می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: بیش از 20 عنوان تولیدات فرهنگی با تیراژ 200 هزار نسخه برای توزیع در پایگاه‌های اطلاع رسانی استان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد علی کاظمی گفت: بیش از 20 عنوان تولیدات فرهنگی با تیراژ 200 هزار نسخه برای توزیع در پایگاه‌های اطلاع رسانی استان در نظر گرفته شده است.

وی این اقلام را شامل؛ طراحی و چاپ پیک ویژه نوروز، نقشه راهنمای گردشگری ایران و استان ، نقشه راهنمای گردشگری استان و شهرستان، نقشه راهنمای گردشگری استان و توضیح جاذبه‌های تاریخی و گردشگری عنوان کرد و افزود: کتابچه ویژه معرفی آداب و رسوم نوروزی، کتابچه کشتی سنتی چوخه، کارت پستال، ویژه نامه، بروشور معرفی شهرستان‌ها، بروشور معرفی موزه‌های استان از دیگر اقلام پیش بینی شده برای توزیع در ایام نوروز بین مسافران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سفر های نوروزی و ضرورت برنامه ریزی و اطلاع رسانی صحیح معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع این اداره کل در حوزه بازاریابی و تبلیغات مبادرت به برنامه ریزی جامعی به منظور غنی‌تر نمودن اطلاعات سفر در استان کرده است.

وی همچنین از برنامه‌ریزی تولید و پخش برنامه مشترک با صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به منظور آگاهی بخشیدن به مسافران نوروزی خبر داد./س

برچسب ها: اقلام ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.