سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

شهرک صنعتی مانه وسملقان در خراسان شمالی آماده سرمایه گذاری است

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت : شهرك صنعتي مانه و سملقان با مساحت بيش از 113 هكتار و ناحيه صنعتي مهمانك در اين شهرستان با مساحت 11 هكتار داراي تمامي امكانات زيرساختي اوليه برای استقرار واحدهاي صنعتي است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مانه وسملقان، با حضور مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي ، فرماندار مانه و سملقان و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي مانه و سملقان و ناحيه صنعتي مهمانك بررسي شد.

محمدرضا باقري به اهميت جذب سرمايه گذار به شهركها و نواحي صنعتي اشاره كرد و افزود : فرمانداران در هر شهرستان نقش بسيار مهمي در جذب سرمايه گذار برای استقرار در شهركها و نواحي صنعتي دارند كه با تشويق و ترغيب متقاضيان ايجاد واحدهاي توليدي مي توانند در جهت رونق شهركها و نواحي صنعتي موثر باشند.

وي تلاشهاي فرماندار مانه و سملقان را قابل تقدير دانست و تاكيد كرد : با تلاشها و پيگيريهاي انجام شده اخذ سند تفكيكي براي شهرك صنعتي مانه و سملقان مراحل پاياني خود را طي مي كند كه با همكاري دستگاههاي اجرايي مرتبط تا پايان سال، سند تفكيكي اين شهرك اخذ می شود.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي ادامه داد: اين شركت از تمام واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي حمايت كرده و در رفع مشكلات آنها تا جايي كه در راستاي قوانين و مقررات باشد اقدام مي کند و واحدهاي توليدي كه به صورت تعاوني ايجاد مي شوند مي توانند از مزيتها و تخفيفات ويژه اي برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان نيز در اين جلسه گفت : با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و اهداف دولت عدالت محور، استفاده از ظرفيتها و پتانسيلهاي شهركها و نواحي صنعتي در خصوص ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري و اشتغال بسيار ضروري است.

محمدرضا هاشمي افزود: استفاده مطلوب از امكانات ايجاد شده در شهرك صنعتي مانه و سملقان و ناحيه صنعتي مهمانك در دستوركار اين فرمانداري قراردارد.

وي به مشكلات نصب تابلو ورودي شهرك صنعتي مانه و سملقان اشاره كرد و افزود : فرمانداري با رايزني با دستگاههاي اجرايي مصوب مشكل نصب تابلوي ورودي شهرك صنعتي مانه و سملقان را حل و فصل مي نمايد.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان تاكيد كرد:همچنين اين فرمانداري تمام تلاش خود را جهت جذب سرمايه گذار در شهركها و نواحي صنعتي مانه و سملقان بكاربسته و از واحدهاي توليدي تعاوني حمايت ويژه ميكند.

در پايان اين جلسه از شهرك صنعتي مانه و سملقان بازديد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.