سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شهرستان کاشان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

شهردار کاشان از توزیع 150 هزار نقشه راهنمای گردشگری این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سعید مدرس زاده به تشریح برنامه های شهرداری کاشان در تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: برای معرفی هرچه بیشتر این شهرستان تاریخی و با هدف رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی این محصولات فرهنگی توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به تمدن کهن هفت هزار ساله کاشان و همچنین استقبال گردشگران نوروزی در سال های گذشته، شهرداری کاشان تمام توان خود را برای رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی بکار خواهد گرفت.

به گفته وی، فعالیت های نوروزی شهرداری کاشان در قالب همکاری کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اسکان و پذیرایی، خدمات شهری و رفاه عمومی و اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران نوروزی انجام خواهد شد.

مدرس زاده ادامه داد: آماده سازی اماکن اقامتی و تاریخی زیر پوشش شهرداری کاشان و تشکیل نشست ها با دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله عوامل موثر در اجرای هر چه بهتر تسهیلات به گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار کاشان به اقدام های مدون کارگروه اسکان و پذیرایی برای تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: در این کارگروه به منظور رفاه هر چه بیشترگردشگران و مسافران و جلوگیری از مشکلات احتمالی طرح هایی مصوب شده است.
وی، از جمله اقدامات مصوب در این کارگروه را ساماندهی خانه های استیجاری، خرید و توزیع چادرهای مسافرتی، اجرای طرح نظام مند اسکان گردشگران نوروزی و ساماندهی حسینیه ها، تکایا و زیارتگاه ها برای اسکان مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی، همچنین از امضای توافق نامه با مسوولان خوابگاه های خودگردان دانشجویی کاشان برای اسکان مسافرین نوروزی سخن گفت و خاطر نشان کرد: افزایش خدمات شهری و رفاه عمومی، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری از دیگر اقدامات شهرداری کاشان برای رفاه حال گردشگران نوروزی است.

شهردار کاشان، نصب تابلو های راهنمای گردشگران نوروزی در سطح شهر کاشان، راه اندازی باجه های راهنمای میهمانان در ورودی های این شهر از دیگر اقدامات شهرداری کاشان برشمرد/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.