سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان:

حکم برکناری اعضای کادر فنی هنوز صادر نشده است / بازیکنان تمرینات دیروز را تحریم کردند

مباشری گفت: عابدینی مدیر عامل تیم بعد از اتفاقات رخ داده در تمرینات دیروز کلیه اعضای کادر فنی را به صورت شفاهی برکنار کرد هنوز به صورت کتبی حکم برکناری ما را اعلام نکردند.

مباشری سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براین اساس جلسه ای ساعت 15 امروز با حضور مدیر عامل و اعضای کادر فنی برگزار می شود اگر توافقی صورت بگیرد درخشان تا پایان لیگ سرمربی داماش می ماند وگرنه افشین ناظمی حکم سرمربیگری را می گیرد.

مباشری در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر افشین ناظمی و عرب، هدایت تیم داماش را تا مشخص شدن وضعیت کادر فنی برعهده دارند.

سرپرست داماش گیلان تصریح کرد: شهرام قویدل مالک باشگاه داماش گیلان هم به خاطر شرایط نامناسب تیم تصمیم گرفته که دیگر تیمداری نکند. قویدل یکی، دو بار دیگر هم می خواست از مالکیت باشگاه داماش انصراف دهد اما با وساطت هیئت مدیره از تصمیمش منصرف شد، امیدوارم این بار نیز از نظرش بازگردد.

وی در خصوص اتفاقات رخ داده در تمرینات تیم داماش گفت: هواداران قبل از تمرینات اعتراض مسالمت آمیزی نسبت به عملکرد درخشان در داماش داشتند: این اعتراضشان در آرامش کامل صورت گرفت و مشکلی برای تمرین کردن بازیکنان ایجاد نکردند.
 
وی در ادامه بیان داشت: هواداران نگران سقوط تیم شان به لیگ دسته یک بودند و از درخشان خواستند که اگر توانایی هدایت داماش را ندارد از تیم داماش کنار برود و مسئولیت تیم را به یک فرد کار بلد بسپارد.

 سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان عنوان کرد:  تماشاگران مانع تمرین کردن بازیکنان نشدند تعطیل شدن تمرینات دیروز به خاطر این بود که بازیکنان نسبت به پرداخت نشدن قرار دادشان اعتراض داشتند و تمرین دیروز را تحریم کردند.
 
وی درباره تحریک تماشاگران داماش توسط یکی از اعضای کادر فنی گفت: بعید می دانم که در جمع ما کسی باشد که بخواهد بین تماشاگران و درخشان اختلاف ایجاد کند تماشاگران داماش اهل من هستند و نیازی به تحریک کسی ندارند.
 
وی درباره تهدید بازیکنان به تمرین نکردن تا برطرف شدن مشکلات مالی تیم داماش گفت: به طور حتم عابدینی با درایتش مشکل مالی بازیکنان را برطرف می کند بر این اساس بازیکنان در تمرینات بعد از ظهر حضور می یابند .

وی در پایان خاطر نشان کرد:  امیدوارم مشکلات داماش  گیلان با درایت عابدینی مدیر عامل تیم سریعا برطرف شود./آق


برچسب ها: برکنار ، اعضای ، حکم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.