سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

نیروی انسانی متخصص و متعهد بزرگ ترین سرمایه جامعه است

استاندار اردبیل گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد تاثیر گذارترین عامل و بزرگ ترین سرمایه جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در نشستی با نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان كشور در استانداری اردبیل افزود: برای انجام كارهای بزرگ و ماندگار راهی جز اتكا به نیروی انسان ماهر و دلسوز نداریم.

وی برنامه ریزی برای تربیت صحیح نوجوانان و بویژه دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: تحقق صحیح این مهم كه باید مبتنی بر آموزه های غنی اسلام باشد قدرت های زیاده خواه جهان را برای همیشه از هرگونه تعرض به كشورمان ناامید خواهد كرد.

نیكزاد افزود: توفیقات علمی جوانان كشور در چند سال اخیر مایه مباهات برای همه مردم و مسوولان كشور است و برای صیانت از این موفقیت ها و ارتقای روز افزون آنها باید كوشش ها دوچندان شود.

استاندار اردبیل گفت: در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با كمترین امكانات كارهای بزرگی انجام می شود كه این خود به بركت روحیه انقلابی این قشر آینده ساز است .

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی كشور هم در این نشست با قدردانی از توجه استاندار اردبیل به اقدامات مربوط به حوزه جوانان گفت: دانش آموزان با پیوستن به شبكه های اتحادیه در سراسر كشور منشاء اقدامات خیر می شوند و در صورتی كه این اقدامات به نحو احسن ساماندهی شود نتایج بزرگی حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام محمدجواد جامع علی اكبری افزود: فعالیت در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به بلوغ فكری این قشر خاص كمك می كند و این مهم به انجام صحیح ماموریت ما كه همكاری در تربیت نسل پویا و سالم برای آینده كشور است یاری می كند/س 

برچسب ها: اردبیل ، نیروی ، انسانی ، متخصص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.