سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: بزرگترین همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه 25 اسفند ماه سال جاری در کوهبنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منصور متقی امروز در کوهبنان اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن سال نو به منظور فراهم کردن زمینه شادابی و نشاط بین شهروندان کوهبنانی و ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق مردم به پیاده‌روی با حضور تمام ورزشکاران و ورزش‌دوستان کوهبنانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش بزرگ خانوادگی که در نوع خود بی‌نظیر است از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح جمعه 25 اسفند ماه جاری از محل حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان آغاز می‌شود و تا میدان طالقانی ادامه پیدا می‌کند.

متقی ابراز داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم شهرستان کوهبنان در معادن زغال سنگ و در اعماق زمین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند و از کمترین امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی برخوردار هستند، ما را بر آن داشت تا به ورزش همگانی از جمله پیاده‌روی اهمیت بیشتری بدهیم تا کارکنان ادارات و نهادهای دولتی همچنین کارگران معادن و خانواده آنها از لحاظ روحی و روانی آرامش پیدا می‌کنند.

فرماندار کوهبنان با تشکر و قدردانی از صدا و سیمای مرکز کرمان و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به ویژه مدیر خبرگزاری، خبرنگاران و عکاسان، عنوان کرد: این همایش به صورت ویژه و زنده از شبکه سراسری سه سیما پخش می‌شود و با هماهنگی‌های به عمل آمده بسیاری از خبرنگاران و عکاسان استانی برای پوشش این برنامه در روز همایش در کوهبنان حضور دارند.

وی بیان کرد: هدایای زیادی از جمله یک دستگاه خودروی پراید، کمک هزینه عمره مفرده، زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و دوچرخه برای شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی از سوی موسسه مالی و اعتباری مشیر، سرپرستی بانک رفاه استان کرمان و تعدادی از دوست‌داران ورزش همگانی پیش‌بینی شده است که با قید قرعه به نفرات برگزیده حاضر در همایش اهدا می‌شود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.