سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد سوادکوه:

110 مقاله در همایش ملی قرآن داوری شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به برگزاری همایش یک روزه قرآن و فرهنگ‌سازی از داوری 110 مقاله به این همایش خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه صبح امروز در همایش ملی یک روزه قرآن و فرهنگ‌سازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به این مطلب که نیاز انسان به قرآن مانند نیاز زمین خشکیده به آب است، گفت: معارف قرآن موجب ارتقا و تعالی انسان و موجب رویش و طراوت معنوی قلوب می‌شود.

احمدی افزود: اجرایی‌کردن نتایج این همایش موجب نهادینه‌شدن آموزه‌های قرآنی در جامعه می‌شود.

در ادامه این مراسم، دبیر همایش ملی قرآن و فرهنگ‌سازی با اشاره به اینکه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، پژوهشکده قرآن و عترت، دانشگاه امام صادق (ع) تهران، بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، دانشگاه‌های آزاد اسلامی قائمشهر و بابل و مرکز شیرگاه به‌عنوان همکاران برگزاری همایش بوده‌اند، افزود: 110 مقاله به این همایش ارسال شد که 52 مقاله پس از داوری در این همایش پذیرفته شد.

دبیر همایش ملی قرآن و فرهنگ‌سازی افزود: از بین مقالات پذیرفته‌شده، 22 مقاله به‌ صورت سخنرانی و 33 مقاله به‌صورت پوستر ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: راهکار های ترویج انس با قرآن و تاثیر آن بر جامعه، رجعت از نگاه قرآن و تاثیر آن در فرهنگ مهدویت، قرآن و روش‌های اصلاح محیط از مفاسد اخلاقی و اجتماعی، امام خمینی (ره) تفسیر عرفانی و جهانی‌شدن فرهنگ قرآنی، راهبردها و راهکارهای رسانه‌ای انس با قرآن و شرایط جنگ نرم و روش‌های انس با قرآن کریم و تاثیر آن در جامعه از موضوع‌های بیان شده در این همایش ملی بوده است.
برچسب ها: مقاله ، همایش ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.