سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

افزایش شاخص های فرهنگی مهمترین نیاز جامعه امروز كشور است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: كمك به نسل جوان به ویژه دهك های پایین جامعه برای افزایش شاخص های فرهنگی و علمی مهمترین نیاز جامعه امروز كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج،'غلامرضا تاجگردون'در همایش تجلیل از دانشجویان زیر پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و خیرین نیكوكار باید برای پیشرفت نسل جوان با همدلی زمینه افزایش سطح شاخص های فرهنگی را فراهم كنند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضعیف كردن بزرگ ترین انقلاب فرهنگی دوران معاصر تصریح كرد: بهترین راهكار برای خنثی كردن نفشه های شوم آنها حمایت از جوانان برای تقویت بنیه علمی آنها است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد علمی و فرهنگی نتیجه این تلاش ها را در چند رشته علمی درخشان و سرآمد در جهان ارزیابی كرد.
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) كهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: سه هزار و 650 دانشجو و طلبه در این استان زیر حمایت مالی و فرهنگی این نهاد انقلابی قرار دارد.
'عبدالمجید فرهادی' افزود: پرداخت كمك هزینه تحصیلی، پرداخت تسهیلات بانكی دانشجویی و برگزاری همایش های علمی از مهمترین خدمات كمیته امداد امام خمینی (ره)به این قشر فرهیخته است.
در پایان این همایش 300 نفر از دانشجویان و طلاب زیر پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران تجلیل شد./س

برچسب ها: شاخص ، فرهنگی ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.