سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار زنجان:

مسئولین برای حفاری در سطح شهر از تکنولوژی روز استفاده کنند

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به حفاری‏های سطح شهر زنجان گفت: مسئولین برای حفاری در سطح شهر از تکنولوژی روز استفاده کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد‏رضا براتی، اظهار کرد: برای کاهش مشکلات در بخش حفاری‏های سطح شهر باید به سمت استفاده از تکنولوژی روز حرکت کرد.

وی به مزایای استفاده از تکنولوژی روز اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های مدرن در عملیات حفاری کمترین مشکل را برای شهروندان ایجاد می‏کنند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با بیان اینکه جوانان زنجانی مطالعات و تحقیقات ارزشمندی در زمینه‏های مختلف دارند، یادآور شد: مسئولین باید فعالیت علمی جوانان شهر زنجان را از نزدیک رصد کنند.

وی به مرکز رشد و فناوری شهر زنجان اشاره کرد و گفت: مسئولین با ارتباط با این مرکز می توانند اقدامات علمی صورت گرفته در زمینه حفاری را مشاهده کنند.

براتی خواستار ارتباط مسئولین با مراکز علمی زنجان شد و ادامه داد: برای کاهش هزینه‏ها و افزایش کیفیت اجرا باید از تحقیقات و تولیدات تکنولوژی بومی استفاده شود.

* کیفیت قیر و آسفالت به کارگیری شده مورد توجه باشد

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به کیفیت قیر و آسفالت استفاده شده در سطح شهر، خاطر نشان کرد: کیفیت قیر و آسفالت به کارگیری شده در شهر زنجان باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و کارشناسی در حفاری‏های سطح شهر زنجان، اظهار داشت: عدم رعایت موارد ایمنی موجب تصادفات و خسارات جبران ناپذیر خواهد شد.

براتی بر کیفیت حفاری‏های سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به کیفیت اجرای حفاری در سطح شهر اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان توجه به منظر شهری در عملیات اجرایی حفاری در سطح شهر را حائز اهمیت دانست و گفت: چهره شهر زنجان نباید به دلیل حفاری نامناسب مخدوش شود.

* نظارت بر کیفیت اجرای شرکت‏های پیمانکاری

وی به پیمانکاران اجرایی در حفاری سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‏های خدمات‏رسان نسبت به انتخاب و نظارت بر کیفیت اجرای شرکت‏های پیمانکاری توجه بیشتری داشته باشند.

براتی اقدامات انجام شده در ارتقای کیفیت حفاری‏های سطح شهر زنجان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان رعایت نکات ایمنی و کارشناسی توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستگاه‎ها باید در بحث حفاری به نکات مهم توجه کنند.

وی خواستار رعایت برنامه زمان‏بندی توسط دستگاه‏های خدمات‏رسان شد و ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان باید نسبت به رعایت زمان‏بندی حفاری در سطح شهر توجه داشته باشند.

براتی رعایت فنی حفاری را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: رعایت نکات فنی و استاندارد کار، باید در اولویت کاری دستگاه‏های اجرایی باشد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان آموزش ویژه مسائل قانونی به کارشناسان و پیمانکاران را خواستار شد و اظهار داشت: رعایت نکات فنی و اجرایی در زمان پر کردن حفاری باید توسط دستگاه‎ها رعایت شود.
برچسب ها: تکنولوژی ، حفاری ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.