سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حفظ امنیت مسافران نوروزی در اولویت برنامه های استان کردستان

مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری كردستان گفت: تلاش برای حفظ امنیت و آسایش مسافران و گردشگران نوروزی در اولویت برنامه های استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، نظری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان كردستان افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی استان با آمادگی كامل آماده برقراری امنیت و مقابله با هرگونه موارد سوء امنیتی در ایام تعطیلات نوروزی هستند.
به گفته وی با توجه به ضریب بالای نظم و امنیت در استان، خانواده ها و مسافران نوروزی می توانند با آرامش و امنیت خاطر وارد استان شده و از مناطق دیدنی استان بازدید كنند.
مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری كردستان گفت: برای كاهش سرقت های احتمالی، نیروی انتظامی استان با شناسایی و ساماندهی و دادن تذكر به افراد خاطی و سابقه دار برای صیانت از اموال مردم هرگونه فعالیت این افراد را رصد كرده و با آنها برخورد قانونی و قضایی را به عمل خواهند آورند.
نظری بر اطلاع رسانی به مسافران نوروزی تاكید و از گردشگران و مسافران ورودی به استان خواست برای حفظ اموال و كاهش خطرات احتمالی در استفاده از اماكن دیدنی استان به تذكرات و اطلاع رسانی های نیروی انتظامی توجه كرده و با رعایت موارد ایمنی و امنیتی با خاطره خوش تعطیلات خود را در كردستان به اتمام برسانند.
وی از تشدید نظارت ورود و خروج مسافران از طریق مبادی مرزی استان با هدف افزایش ضریب امنیت در ایام تعطلات نوروزی در مناطق مرزی استان خبر داد.
مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری كردستان همكاری و مشاركت شهروندان با دستگاه های امنیتی و انتظامی را عاملی موثر در برقراری امنیت و آسایش اجتماعی خواندو بر آن تاكید كرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.