سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجب‌زاده: براي شکست پرسپوليس از جام حذفي انگيزه بالايي داريم

هافبک تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازي بسيار سختي مقابل پرسپوليس در جام حذفي داريم اما براي حذف پرسپوليس انگيزه بالايي داريم.

مهدي رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در بهترين شرايط ممکن به لحاظ روحي و بدني قرار داريم. بعد از پيروزي مقابل داماش گيلان تيم ما به لحاظ روحي کاملا دگرگون شده و انگيزه بسيار بالايي براي بازي با پرسپوليس داريم. در جام حذفي بازي بسيار سختي مقابل پرسپوليس داريم اما بچه‌هاي ما هم قسم شده‌اند تا در اين بازي نتيجه خوبي بگيريم و پرسپوليس را از جام حذفي حذف کنيم و به مرحله بعدي جام حذفي صعود کنيم.

هافبک تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد شرايط پرسپوليس گفت: به نظرم پرسپوليس هم در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد. آنها در نيم فصل اول مشکلات زيادي داشتند و امتيازات زيادي از دست دادند و وضعيت خوبي در جدول نداشتند اما در نيم فصل دوم و با تغييراتي که در کادر فني‌شان داشتند و بازيکناني که به تيم‌شان اضافه کردند، شرايط بسيار خوبي پيدا کرده‌اند و روند رو به رو شدي داشته‌اند.

وي ادامه داد: پرسپوليس هفته گذشته به يک پيروزي پر گل مقابل سايپا رسيد و خودش را در بين تيم‌هاي بالاي جدول قرار داد اما جام حذفي براي آنها فرق مي‌کند چون پرسپوليس امسال دنبال جام است و مطمنا با تمام قوا به اصفهان مي‌آيند تا در جام حذفي مقابل ما نتيجه بگيرند. اين بازي براي هر 2 تيم سخت و سنگين است و هر تيمي که از موقعيت‌هايش بهتر استفاده کند، برنده مي‌شود .

رجب زاده در مورد رمز موفقيت در جام حذفي گفت: من هميشه در جام حذفي با هر تيمي که بوده‌ام، نتيجه گرفته‌ايم. تيمي که مي‌خواهد در جام حذفي موفق شود، بايد خيلي هوشيار باشد و اشتباه نکند. جام حذفي جام شگفتي‌ها است چون حتي بزرگ‌ترين تيم‌ها هم با کوچک‌ترين اشتباه حذف مي‌شوند.

مقابل تيمي مثل پرسپوليس حق اشتباه کردن نداريم چون آنها ستاره‌هاي زيادي دارند و بازيکنان با تجربه‌اي در ترکيب اين تيم بازي  مي‌کنند و اگر اشتباه کنيم، تاوان سنگيني خواهيم داد.

وي در مورد استفاده از امتياز ميزباني تيمش مقابل پرسپوليس در جام حذفي گفت: ميزباني در بازيهاي حذفي خيلي مهم است اما پرسپوليس هم قطعا در اين ديدار و در فولاد شهر هوادارن زيادي دارد که آنها را حمايت خواهند کرد. دوست دارم هواداران ذوب آهن هم در اين بازي سنگ تمام بگذارند و تيم ما را تشويق کنند چون مقابل پرسپوليس به حمايت آنها نياز داريم تا موفق شويم.

رجب‌زاده در پايان و در مورد بقاي ذوب آهن در ليگ برتر گفت: شک نکنيد که تيم ما در ليگ برتر مي‌ماند. ما فصل بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم و مشکلات زيادي داشتيم اما هنوز چيزي تمام نشده و با پيروزي مقابل داماش اميدهاي ما براي بقا در ليگ زنده شد. مطمئن باشيد که مديريت، کادر فني و بازيکنان ذوب آهن تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا اين تيم در ليگ برتر بماند./مح
برچسب ها: تیم ، جام ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.