سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رادیو به کمک گردشگری تهران می آید

مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از مشارکت رادیو در توسعه گردشگری پایتخت خبر داد .

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، مجتبی احمدلو با اعلام این خبر گفت : خوشبختانه در جلسه ای که با معاون صدای جمهوری اسلامی آقای « سوفی » داشتیم ، زمینه های مختلف همکاری شهرداری تهران با رادیو به ویژه در برنامه های « مهمان طهران » فراهم شد .
 
وی ادامه داد : با توجه به اینکه امسال ، سال حمایت از کار و سرمایه ملی نامگذاری شده ،  نظرات حول این محور ترسیم شد که گردشگری می تواند در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی ، معجزه گر باشد .
 
احمدلو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره همدلی و همکاری هم تصریح کرد : مقام معظم رهبری فرموده اند " با همکاری ، همدلی و احساس برادری و کار برای خدا ، این ملت می تواند جایگاه شایسته خود را پیدا کند" پس به استناد همین سخنان ، شهرداری تهران برنامه های نوروزی خود را بر پایه « فصل همدلی » بنا نهاده است .
 
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران ، همچنین به پیشنهادهای مطرح شده در حوزه اجرا هم اشاره کرد و ادامه داد : بحث خواهر خواندگی تهران و قاهره با توجه به روابط استراتژیک ایران و مصر و اهمیت آن در دنیای اسلام مطرح شد که قابل پیگیری است .
 
احمدلو افزود : به تبع این خواهر خواندگی ، تبادل گردشگر بین 2 کشور و تبادل های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی از اتفاق های خوب خواهد بود .
 
دبیر ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که جکومتی که شعار « تجلی دین در عرصه اداره جامعه را می دهد » باید به جهان اسلام شناسانده شود ، اظهار کرد: تهران باید نماد یک حکومت اسلامی باشد ولی متأسفانه به کشورهای جهان اسلام شناسانده نشده است . حتی تهران به همه مردم و اقوام این سرزمین هفت اقلیم هم معرفی نشده است.
 
وی با اشاره به پیشنهاد معاون صدای جمهوری اسلامی مبتی بر راه اندازی تورهای ویژه اقشار و گروه های خاص هم تصریح کرد : این پیشنهاد مطرح شد تا برای گروه های خاص مثل کارمندان ، دانش آموزان  تورهای تهران گردی برنامه ریزی شود .
 
احمدلو به نکته های دیگر این جلسه هم اشاره کرد و افزود : یکی از نیازهای امروز جامعه ما ، ایجاد امید بخشی و آرامش ، نشاط و شادابی است که می تواند در گردشگری تعریف شود . این امر می تواند ، تقویت بنیه اقتصادی و توسعه شهری ، پیشرفت و آبادانی در سایه گردشگری ، اتفاق بیفتد .
 
مدیر توسعه امور گردشگری پایتخت با تأکید بر به روزرسانی اطلاعات گردشگری این کلانشهر نیز بیان کرد: باید نقشه ها ، برشورها از فضای توریستی تهران ، تهیه و منتشر شده و این اطلاعات در هر فصل ، به روز رسانی شود تا ارگان ها و نهادها ، اطلاعات به روزی از این تغییرات داشته باشند .
 
احمدلو در پایان به تشکیل کار گروهی نیز اشاره کرد و ادامه داد : قرار شد برای برقراری ارتباط بیشتر بین صدای جمهوری اسلامی و شهرداری تهران کار گروهی با شرکت نمایندگان هر 2 نهاد ، در چارچوب تفاهمنامه ای تشکیل شود./ز
برچسب ها: رادیو ، گردشگری ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.