سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 7؛

توانمند سازی و اشتغال زایی 250 بانوی سرپرست خانوار

مشاور امور بانوان شهرداری منطقه 7 از تحت پوشش قرار دادن 250 زن بی سرپرست و بد سرپرست خانوار توسط شهرداری این منطقه خبر داد.

 افسانه آرایش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ شهرداری منطقه 7 هم سو با برنامه های شهرداری تهران زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست و بی سرپرست را شناسایی و در همین راستا اقدام به توانمند سازی و اشتغال زایی آنان می کند.

وی با بیان اینکه نزدیک یک هزار زن سرپرست و بد سرپرست و بی سرپرست خانوار در این منطقه ساکن هستند افزود: به همه نواحی منطقه اعلام شده با نیاز سنجی و پژوهش این گروه از زنان را شناسایی کنند و با توجه به توانمندی های آنان وارد چرخه ی اشتغال نمایند.

آرایش یادآور شد: این بانوان می توانند به معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 7 مراجعه و اطلاعات خود را وارد سامانه بانوان کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغال زایی، شهرداری منطقه اقدام به احداث کارگاه شیرینی پزی کرده است و بانوانی که در این رشته تجربه داشته اند مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های بعدی، به کار گیری این بانوان در حوزه تولیدات ملی است افزود: در این مرحله بانوانی که در حوزه تولیدات ملی مثل لباس، کیف های سنتی، تبهر دارند مشغول به کار شده اند و همچنین به تازگی کارگاه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای فرزندان این گروه بانوان افتتاح شد که آنها بعد از سپری کردن دوره های آموزشی اقدام به تراش سنگ می نمایند./ز

برچسب ها: بانوان ، خانوار ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.