سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل راه آهن اصفهان خبرداد:

افزايش تعداد قطارهاي مسافري اصفهان در ايام نوروز

مديرکل راه آهن اصفهان از افزايش تعداد قطارهاي مسافري در ايام پيک نوروزي به 16 رام قطار خبر داد و پيش بيني کرد با عنايت به ظرفيت ايجاد شده حدود 5 درصد افزايش جابجايي مسافر در نوروز 92 را در اين اداره کل شاهد باشيم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران ،حسن ماسوري مدير کل راه آهن اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده درآستانه ايام  نوروز گفت: هر ساله با توجه به خدمات رساني به مردم فهيم ميهن اسلامي تمهيدات ويژه اي جهت رفاه حال مسافران انديشيده مي شود که از جمله اين فعاليتها آمادگي و تشکيل ستاد مرکزي و ستاد ايستگاهها در جهت کنترل و نظارت بر تردد ايمن قطار ها و اعزام به موقع آنها و همچنين نظارت بر کيفيت عملکرد و نوع واگنهاي مسافري است.

مديرکل راه آهن اصفهان با اشاره به اينکه اين مهم به منظور خدمات بيشتر و رفاه حال مسافرين و مردم عزيز است، تصريح کرد: در همين راستا اين اداره کل تعداد قطار هاي مسافري ايام پيک نوروزي را با هماهنگي مرکز به 16 رام افزايش داده که قطارهاي جديد مسافري نور، پلور سبز و غزال از جمله آنها هستند.

ماسوري خاطرنشان کرد: خوشبختانه سالنهاي قطارهاي مسافري نور الرضا که امسال مورد بهره برداري قرار مي گيرند داراي يکي از پيشرفته ترين سالنهاي خواب در نوع خود بوده که با هدف تغيير و نگاه بيشتر به جايگزين کردن قطارهاي جديد با قطار هاي قديم به بهر برداري رسيده اند. 

مديرکل راه آهن اصفهان با اشاره به اينکه در ايام پيک نوروزي سال 91 ،يک ميليون و 800 هزار و 26 نفر مسافر توسط راه آهن اصفهان جابجاشده است، پيش بيني کرد: در سال 92 با عنايت به ظرفيت ايجاد شده حدود 5 درصد افزايش جابجايي مسافر را در اين اداره کل شاهد باشيم.

ماسوري در خصوص اقدامات انجام شده در بخشهاي خدمات رساني گفت: در سالجاري  نمازخانه جديد سالن مسافري راه آهن اصفهان با کيفيت مناسب تجهيز و ساخته شده و در بخش مسافري نيز، به منظور بهسازي مناسب سکوها و سالنهاي مسافري اقداماتي در جهت  نورپردازي و وايرلس کردن خدمات اينترنت داخل سالن مسافري صورت گرفته است .

مديرکل راه آهن اصفهان در مورد پروژهاي عمراني تصريح کرد: با توجه به ترافيک سنگين قطار هاي باري 4 ايستگاه جديد ( شامل ايستگاههاي فيروز آباد .مد آباد . ده آباد و ايستگاه گز)  بازسازي شده و زير سازي جهت اتصال به شبکه ريلي آماده شده است و انشاا... بزودي  بازگشايي مي شود.

وي در ادامه تشکيل کشيک ستاد نوروزي ،آموزش و استقرار بازرسين راه آهن اصفهان در آژانسهاي فروش بليط قطار و نظارت بر اجراي دقيق مقررات ، توجيه مسئولين و مامورين فني سير و حرکت قطارها در خصوص رعايت دقيق مقررات و ايمني سير و حرکت ،تنظيم برنامه حرکت قطارهاي نوروزي ، بازرسي از امکانات و تجهيزات مرتبط با امور مسافري و امداد رساني در مواقع ضروري يا سوانح احتمالي و افزايش تعداد مامورين و بازرسين خدمات مسافري در ايام پيک نوروزي را از ديگر اقدامات اين اداره کل در ايام پيک نوروزي برشمرد و ابراز اميدواري کرد: سال 92 سالي توام با سلامتي و ايمني در کل شبکه حمل و نقل کشور خصوصا حمل و نقل ريلي باشد.
 

برچسب ها: قطار ، نوروز ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.