سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی کشتیرانی والفجر

پیش فروش بلیط های نوروزی کشتیرانی والفجر در مسیر های داخلی و خارجی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از مانا این سفرها در مسیرهای بندر لنگه به جزیره کیش _ خرمشهر به کویت _ بندرعباس به شارجه و بندر لنگه به دبی به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

بر اساس اعلام کشتیرانی والفجر،این سفرها با استفاده از کشتی های مدرن این شرکت از 26 اسفندماه سال جاری آغاز و تا 18 فروردین ماه سال 92 ادامه پیدا خواهد کرد.

مسافران علاقمند سفر به جزیره کیش می توانند در صورت تمایل با استفاده از خودروی شخصی خود که با کشتی های کشتیرانی والفجر حمل خواهد شد به این جزیره سفر کنند.

همچنین سرویس های مسیر بوشهر به خارگ کماکان در طی ایام نوروز دایر بوده و تورهای گردشگری در اطراف بنادر بوشهر ، خرمشهر و جزیره کیش توسط کشتی های گردشگری این شرکت دایر است.

علاوه بر این سرویس مشابه دیگری نیز توسط " کشتیرانی کیش " از شرکت های وابسته به این شرکت در مسیر جزیره کیش به چارک دائر خواهد بود.

براساس این گزارش مراکز ارائه خدمات مربوط به فروش بلیط های کشتیرانی والفجر در تهران و نمایندگی های فروش بلیط این شرکت در کلیه استانهای کشور از هم اکنون فعال است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

برچسب ها: پیش فروش ، کشتیرانی ، بلیت ، کیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.