سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طنز تلخ افتتاح سرویس بهداشتی اتاق مدیر؛

بی سابقه‌ترین افتتاحیه در حوزه مترو محقق شد + تصاوير

چند روز پیش يكي از روزنامه‌هاي صبح از احداث جکوزی اختصاصی برای مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد تا اينكه صبح امروز مدیر روابط عمومی مترو در پاسخ به مطلب روزنامه مورد اشاره دست به ابتکار جالبی زد و جكوزي‌هاي مورد اشاره روزنامه را افتتاح كرد!

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران احسان مقدم، مدير روابط عمومي مترو، صبح امروز در مراسمي با حضور خبرنگاران "جکوزی تخيلي مورد اشاره روزنامه مورد نظر" را افتتاح كرد. در اين مراسم كه با حضور اصحاب رسانه برگزار مي‌شد از يك سرویس بهداشتی در ساختمان شرکت بهره برداری مترو پرده برداري شد.

مقدم در اين خصوص گفت: چند روز پیش يكي از روزنامه‌‌ها گزارشی را مبني بر ساخت جكوزي اختصاصي براي مديران شركت بهره برداري مترو منتشر کرد و در آن از سختي مردم در قطارهای مترو سخن به ميان آورد.





وی در ادامه با اشاره به افتتاح سرويس بهداشتي در اتاق مديران كه از آن با عنوان جكوزي ياد شده بود افزود: در راستای روشن سازی افکار عمومی از خبرنگاران درخواست کردیم تا از این به اصطلاح جکوزی بازدید کنند. تمام این گفته‌ها اشتباه و کذب بود و در حال حاضر تنها به دلیل اینکه این موضوع را روشن کنیم از رسانه‌ها دعوت کردیم تا از این جکوزی خیالی در حضور خبرنگاران پرده برداری کنیم.




مقدم در ادامه تصریح کرد: اقدام براي ساخت سرويس بهداشتي سال گذشته در چنین روزهایی اتفاق افتاد و در طي اين مدت تنها یک سرویس بهداشتی اضافه شد.

مدير روابط عمومي مترو با اشاره به ارسال جوابيه براي اين روزنامه خاطر نشان کرد: دیروز جوابیه‌ای براي روزنامه مورد اشاره فرستادیم و عنوان کرديم در صورتی که دوست دارند این جوابیه را منعكس كنند.

وی گفت: این کار کاملا غیر حرفه‌ای بود و امروز رسانه‌هاي خبری به عینه دیدند که این موضوع صحت ندارد.

برچسب ها: عمومی ، اقدام ، مدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.