سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تولید داخل دغدغه برنامه ریزان صنعت الکترونیک

از اهداف همایش، دیده بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک که با حمایت ستاد معاونت علمی و فناوری برگزار شد، تولید داخل و ارائه راهکارهایی جهت حمایت از آن بود.

مهدوی دبیر اجرایی همایش دیده بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین همایش دیده بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک، امسال با رویکرد تولید داخل و ارائه راهکارهایی جهت حمایت از آن برگزار شد.
 
وی هدف از برگزاری این همایش را سیاست گذاری و برنامه ریزی صنعت الکترونیک دانست و افزود: ستاد توسعه فناوری میکرو الکترونیکی و ستاد معاونت علمی و فناوری از حامیان بخش صنعت این همایش بودند.
 
وی عنوان کرد: در این همایش بحث الکترونیک را از 4 منبع بررسی کردیم که شامل: بحث در حوزه تجهیزات مخابراتی و فناوری اطلاعات، بحث در حوزه پزشکی الکترونیکی، بحث رد حوزه الکترونیک در حمل و نقل خودرو و بحث رد بخش برنامه ریزی و سیاست گذاری راهکارهای توانمند سازی شرکت ها بود.
 
وی همچنین به پنل های این همایش اشاره و اضافه کرد: 4 پنل تخصصی رد حوزه های تجهیزات پزشکی، اتحادیه های صادرات کننده و تولید کننده تجهیزات پزشکی و تجهیزات مخابراتی برگزار شد.
 
گفتنی است: در این همایش شورای عالی فضای مجازی و اپراتورهای تلفنی و همراه اول شرکت کرده بودند./ع2
برچسب ها: فناوری ، علمی ، الکترونیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.