سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كل دادگستري استان گلستان خبر داد

مرخصی محکومان مالی و اختصاص اعتبار به پروژه‎های دادگستری رهاورد "سفر رئیس قوه قضائیه"

رئیس کل دادگستری استان گلستان رهاورد سفر روسای قوه قضائیه به گلستان را تشریح کرد.

 به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حقوق بشر ، احمد فاضلیان با بیان اینکه تصمیمات خوبی در سفر رؤسای قوه قضائیه به گلستان اتخاذ شد، اظهار داشت: با دستور رئیس قوه قضائیه به تمام محکومان مالی دو ماه مرخصی داده می‎شود تا مشکلات خود را با شکات و مالباختگان حل و فصل کنند.
 
وی در خصوص کسانی که محکومیت حبس دارند نیز تصریح کرد: به این افراد به شرط اینکه دو سال از محکومیت خود را سپری کرده باشند و فقط دو ماه از محکومیت آنها باقی مانده باشد و حتی کسانی که 2 میلیون تومان جزای نقدی دارند قرار شد به آنها دو ماه مرخصی داده شود.
 
موافقت 40 میلیارد ریال برای احداث ساختمان دادسرای عمومی انقلاب گلستان
 
رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص اینکه با احداث ساختمان دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان موافقت شد، متذکر شد: با توجه به اینکه ساختمان فعلی مشکلاتی برای ساکنان فراهم می‎کرد پیشنهاد دادیم تا ساختمان جدیدی ساخته شود که با این درخواست، موافقت شد.
 
به گفته فاضلیان، اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال برای احداث ساختمان دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان درخواست شده است.
 
وی افزود: در بخش داشلی‎برون، ساختمان مناسبی برای انجام امورات دادگاه وجود ندارد که با موافقت رئیس قوه قضائیه مقرر شد تا مبلغ 10 میلیارد ریال برای ساخت یک دادگاه و ساختمان مناسب در شأن مردم منطقه بنا شود.
 
اختصاص 5 میلیارد ریال به صندوق تعاون دادگستری
 
رئیس کل دادگستری گلستان؛ فقدان ساختمان شورای حل اختلاف در مرکز استان را یک مشکل اساسی خواند و بیان داشت: در حال حاضر همکاران در یک ساختمان استیجاری مستقر هستند و شرایط سختی را سپری می‎کنند.
 
فاضلیان اضافه کرد: در ساختمان شورای حل اختلاف فعلی نمی‎توان از یکسری امکانات نظیر CMS «مدیریت پرونده قضایی» استفاده کنیم که موافقت شد در مرکز استان ساختمانی با مساحت یک‎هزار و 200 مترمربع ساخته شود که کمک بسیار خوبی برای مجموعه شورای حل اختلاف استان خواهد بود.
 
وی از موافقت اختصاص 5 میلیارد ریال به صندوق تعاون دادگستری خبر داد و یادآور شد: با اختصاص این اعتبار می‎توانیم میزان تسهیلات به همکاران را افزایش دهیم.
 
موافقت 15 واحد سازمانی برای همکاران قضایی و اداری در گلستان
 
رئیس کل دادگستری گلستان بیان داشت: مبلغ 4 میلیارد ریال نیز برای تجهیز باشگاه ورزشی و سالن اجتماعات اختصاص یافت که تقریباً کار این پروژه رو به اتمام است.
 
فاضلیان با بیان اینکه برای احداث دانشگاه علمی و کاربردی قول‌های مساعدی گرفته شد اذعان داشت: پیشنهاد دادیم تا این ساختمان ملکی شود.
 
به گفته وی؛ تعداد 15 واحد سازمانی برای همکاران قضایی و اداری در مرکز استان با موافقت رئیس قوه قضائیه احداث می‎شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رئیس ، دادگستری ، سفر ، قوه ، قضائیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.