سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روستاییان روستاهای هدف گردشگری کرمانشاه آموزشهای پایه گردشگری را فراگرفتند

یک مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: در قالب یک دوره آموزشی، روستاییان روستاهای هدف گردشگری کرمانشاه، آموزشهای پایه گردشگری را فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی هستیم و هرساله در این ایام گردشگران و مسافرین نوروزی بسیاری از روستاهای هدف گردشگری استان دیدن خواهند کرد، اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی در راستای مباحث گردشگری برای کلیه جامعه روستاییان این روستاها کردیم.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی مباحث بسیار متنوع و کاربردی همچون؛ نحوه برخورد با گردشگران، آشنایی با مبانی گردشگری روستایی، کدهای رفتاری گردشگری، پتانسیل های فرهنگی و طبیعی و تاریخی منطقه از زاویه گردشگری، آشنایی با حقوق گردشگران و حقوق اهالی مناطق گردشگری، آشنایی با زیر ساخت های گردشگری پایدار و اصول مدیریت پسماند به روستاییان روستاهای هدف گردشگری استان در محل خود روستا آموزش داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: در این دوره های آموزشهای کارشناسان مجرب این اداره کل در محل روستا حضور یافته اند و مستقیم با تمامی افراد روستا ارتباط آموزشی داشته اند.

ستایش فر تاکید کرد: این دوره های آموزشی با استقبال قابل توجه روستاییان روستاهای هدف گردشگری استان کرمانشاه مواجه بود./س


برچسب ها: روستا ، هدف ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.