سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هيئت پارلماني اتحاديه اروپا ضمن ديدار از مناطق شرق بيت المقدس خواستار آزادي اسراي فلسطيني شد

هيئت پارلماني اتحاديه اروپا شنبه شب پس از ديدار از مناطق شرق بيت المقدس ، از رژيم صهيونيستي خواست اسراي فلسطيني را که در زندان هاي اين رژيم اعتصاب غذا کرده اند ، فوري آزاد کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري الرساله نت ، هيئت پارلماني اتحاديه اروپا  براي اگاهي  از مشکلات  فلسطيني هاي ساکن بيت المقدس  ديشب از بخش شرقي اين شهر بازديد کرد .
اين  هئيت ابتدا  از محل تحصن فلسطيني ها درمحله البستان در شهر ک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصي  بازديد  و از نزديک  با آنان درباره مشکلات  ساکنان اين منطقه با توجه به تداوم تعرضات و حملات  ارتش رژيم صهيونيستي گفتگو کرد .  
 فلسطيني ها در اعتراض به حملات و جنايت هاي رژيم صهيونيستي و ادامه بازداشت اسراي فلسطيني  در محله البستان تحصن کرده اند .
 هيئت پارلماني اروپا در ادامه از خانه سامر العيساوي اسير فلسطيني که از دويست و بيست و سه روز پيش در يکي از زندان هاي رژيم صهيونيستي  در اعتصاب غذا بسر مي برد ، بازديد و با  
 اعضاي خانواده او گفتگو کرد .
 اعضاي هيئت پارلماني اروپا که به دعوت شوراي روابط  اروپا و فلسطين  به کرانه باختري رود اردن سفر کرده است ، پس از ديدار با اعضاي خانواده العيساوي ، وعده دادند در روزهاي آينده پس از بازگشت به کشورشان ، اين موضوع را در پارلمان هاي اروپايي پيگيري کنند .
ساندرا وايت عضو پارلمان اسکاتلند و عضو هيئت پارلماني اروپا  به خبرنگاران گفت  ادامه حملات و اشغالگري اسرائيل  ظلمي بزرگ  بر مردم فلسطين است و  از جامعه جهاني خواست  اقدامي فوري براي اعمال فشار بر اسرائيل با هدف آزادي اسراي  فلسطيني  صورت دهند .
 عضو پارلمان ايرلند نيز از اسرائيل خواست  به  خواسته هاي اسراي فلسطيني  توجه و مشکلات آنان را بر طرف  و اسراي اعتصاب کننده فلسطيني را آزاد کند .






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.