سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اتمام پروژه های مهر ماندگار موثرترین اقدام در توسعه کردستان است

استاندار کردستان گفت: اتمام پروژه های مهر ماندگار در بخش های مختلف، موثرترین اقدام در توسعه همه جانبه استان است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت خدمتگزار به استان کردستان از لحاظ تعداد پروژه های اختصاص یافته مهر ماندگار، کردستان جزو استان های برتر کشور است.
وی اظهار کرد: طرح های مهر ماندگار استان کردستان در 47 عنوان تعریف شده که برای اجرای آن اعتباری افزون بر چهار هزار و 500 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
به گفته وی پروژه های مهر ماندگار در کردستان اساسی و زیر ساختی تعریف شده که اجرای کامل آنها شرایط توسعه همه جانبه استان را فراهم می کند.
استاندار کردستان گفت: تمامی این پروژه ها برای ایجاد زیر ساخت های ضروری و در جهت توسعه عمرانی و اقتصادی استان برنامه ریزی و تدوین شده که با افتتاح آنها شاهد تحولی بزرگ در منطقه خواهیم بود.
وی توسعه راه های ارتباطی استان، بهره برداری از چند سد بزرگ، توسعه مراکز درمانی و بهداشتی، بهره برداری از طرح های صنعتی اشتغالزا، توسعه گردشگری و مراکز ورزشی را از مهم ترین پیامد های بهره برداری از طرح های مهر ماندگار دانست.
شهبازی اجرای چندین طرح محرومیت زدایی از سوی سپاه بیت المقدس که در قالب پروژه های مهر ماندگار در مناطق روستایی و محروم کردستان تعریف شده است را در گامی مهم در رفع مشکلات مناطق محروم استان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات پروژه های مهر ماندگار استان از سوی وزارتخانه های مربوطه تامین می شود، خواستار پیگیری بیشتر متولیان اجرای این پروژه ها شد.
استاندار کردستان توسعه همه جانبه استان کردستان، تلاش برای ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به سرمایه گذاری در سطح استان را یکی از مهم ترین برنامه های دولت خواند.
به گفته وی تکمیل پروژهای عمرانی و اقتصادی فعال در استان گامی موثر در تحقق برنامه های توسعه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان است.
وی ایجاد فضای تعامل و همکاری میان مسوولین استان و ایجاد فرهنگ خدمتگزاری بی منت و برقراری ارتباط نزدیک مسوولین با مردم فهیم استان را در دو سال اخیر عاملی مهم در تحقق برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه همه جانبه کردستان بیان کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.