سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش حمایتی 270 بانوی سرپرست خانوار توسط شهرداری منطقه 7

مشاور امور بانوان شهرداری منطقه 7 از تحت پوشش قرار دادن 270 زن بی سرپرست و سرپرست خانوار توسط شهرداری این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، افسانه آرایش با اعلام این خبر گفت: همسو با  برنامه های حمایتی شهرداری تهران از زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و بی سرپرست، شهرداری منطقه 7 نیز اقدام به شناسایی و توانمندسازی این گروه از زنان کرده است.
 
وی با بیان اینکه نزدیک به یک هزار زن سرپرست خانوار، بدسرپرست و بی سرپرست در این منطقه ساکن هستند افزود: به همه نواحی منطقه ابلاغ شده با نیازسنجی و پژوهش، این گروه از را زنان شناسایی کنند و با توجه با توانمندی های آنان وارد چرخه اشتغال شوند.  
 
 آرایش یادآور شد: این گروه از بانوان می‌توانند با مراجعه به معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 7 اطلاعات خود را وارد سامانه بانوان کنند تا متناسب با شرایط و مهارتشان مشغول به کار شوند.
 
وی تصریح کرد: در زمینه اشتغالزایی بانوان، شهرداری منطقه 7 اقدام به احداث کارگاه شیرینی پزی کرد که در این کارگاه بانوانی که در این حرفه تبحر داشتند مشغول به کار شدند.
 
مشاور شهردار در امور بانوان با اشاره به اینکه برنامه بعدی ما به کارگیری زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و بی سرپرست منطقه در حوزه  تولیدات ملی است افزود: در این طرح بانوانی که در بخش تولیدات ملی مثل لباس ، کیفهای سنتی و غیره تبحر دارند مشغول به کار شدند. همچنین به تازگی نیز کارگاه تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در منطقه برای آموزش فرزندان این گروه از زنان افتتاح شده است که آنها پس از سپری کردن دوره های آموزشی اقدام به تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی می کنند.
برچسب ها: سرپرست ، خانوار ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.