سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ابلاغ دستور العمل تعیین تکلیف بدهکاران بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی

رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربایجان شرقی از ابلاغ دستور العمل اجرایی تعیین تکلیف بدهکاران بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در بانک کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان با اعلام این مطلب افزود: بنا بر تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری در خصوص مساعدت و نحوه تعیین تکلیف بدهکاران تا سقف 100 میلیون ریال شرایط ویژه ای برای حمایت از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه بنا بر این دستورالعمل مانده بدهی تسهیلات دریافت شده توسط بهره برداران بخش کشاورزی وصنایع تبدیلی از ابتدای سال1379 تا پایان شهریورماه سال1391 اعم از اصل وسود تسهیلات تاسقف100 میلیون ریال وبرای مدت یکسال قابل امهال خواهدبود افزود: به آندسته از بدهکاران بخش کشاورزی برای پرداخت بدهی احتمالی فرصت داده خواهدشد.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان با بیان اینکه براساس تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری همچنین در استان هایی که برای پنج سال متوالی با خشکسالی مواجه بوده اند با تایید وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران اصل تسهیلات یاد شده با تصویب ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان ،حداکثر تا مدت 5 سال تقسیط خواهد شد افزود: با توجه به اینکه براساس گزارش مدیریت بحران ، در 5 سال گذشته در آذربایجان شرقی به صورت متوالی با پدیده خشکسالی مواجه نبوده ایم لذا این بند شامل استان ما نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این دستور العمل مشمول تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی است ادامه داد: حضور گیرندگان تسهیلات و ضامن های مربوطه برای امهال و تقسیط بدهی در شعب این بانک الزامی است.

محمدیان با بیان اینکه بخشنامه مربوط به امهال وام های بهره برداران کشاورزی به تمام بانک های عامل در استان ابلاغ شده است افزود: کشاورزان و بهره برداران عزیز تا 28 اسفند ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به بانک کشاورزی از این فرصت بوجود آمده استفاده نمایند تا شاهد کاهش دغدغه در این بخش باشیم. /س

برچسب ها: ابلاغ ، دستور ، العمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.