سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی نوجوانان زیر17 سال به بندرعباس رفت

دوستی مهر: تا 18 اسفند میهمان باشگاه آلومینیوم هرمزگان هستیم

تیم ملی زیر17 سال ایران امروز صبح برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به بندرعباس رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر درباره آخرین وضعیت تیم ملی زیر17 سال گفت: برنامه ریزی هایی که پس از حضور در جام جهانی داشته ایم و پس از آنکه حضور ما در جام‌جهاني مشخص شد، برنامه‌ريزي ويژه‌اي را با فدراسيون فوتبال و كميته جوانان انجام داديم و بدون اینکه کارمان دچار وقفه شود، اردوها و تمرینهایمان را پیگیری کرده ایم.
 
بدون تعطيلي اردوها و تمرين‌هاي خود را پيگيري كرديم. در اين مدت هم در جام جهانی روسيه شرکت کردیم که تجربه بسیار خوبی بود. به هر جهت بازیهای بین المللی می تواند تجربه بازیکنان را بالا ببرد. در جام جهانی باید مقابل تیم قدرتمند باید بازی کنیم و اهمیت بازیهای بین المللی بسیار بالاست. بارها گفته ام که مرحله گروهی جام جهانی معمولا طوری قرعه کشی می شود با تیم هایی از قاره های آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی همگروه می شویم. به همین دلیل هم باید بازیهای تدراکاتی خوبی با کشورهایی از این قاره ها داشته باشیم تا با سبک بازی آنها آشنا شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره کیفیت بازیکنانی که در تیم ملی نوجوانان حضور دارند هم گفت: سعی می کنیم بازیکنان با کیفیتی بسازیم و تربیت کنیم. سعی من بر این است که بازیکنان بروند و در تیم های بزرگ بازی کنند. بازیکنان من به فکر بازی در اروپا و حضور در بهترین سطح فوتبال جهان هستند. ما بهترین ها را به جام جهانی امارات می بریم.

دوستی مهر در پایان گفت: می خواستیم یک اردو را در عراق و یک اردو در آفریقای جنوبی برگزار کنیم که متاسفانه میسر نشد و به همین دلیل به جای عراق به بندرعباس خواهیم رفت و اردویمان را در بندرعباس برگزار خواهیم کرد و قرار است تا با تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان یک دیدار دوستانه انجام بدهیم.ما تا 18 اسفند در بندرعباس و میهمان تیم آلومینیوم بندرعباس خواهیم بود.امیدواریم در سال 92 بتوانیم اردوهای خوبی در خارج از کشور داشته باشیم./زر
برچسب ها: فوتبال ، نوجوانان ، ملی ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.