سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی بانوان دوچرخه سواری:

با درخواست قمری این سمت را قبول کردم/با صحبت کسی کنار نمی کشم!

مربی تیم بانوان دوچرخه سواری گفت: طی حکمی از طرف رئیس فدراسیون به سمت مربی تیم رسیدم و با صحبت کسی قرار نیست کنار بکشم.

فرشته فشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم، نفراتی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد که بتوانند رکوردهای خوبی به ثبت برسانند ولی متأسفانه از بین 5 نفری که در اردو بودند فقط زهرا خسروشاهی توانست زمانهای مناسبی از خود به ثبت برساند و به این رقابت ها اعزام شود.

فرشته فشی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که برگزار شد توسط کادر فنی و نائب رئیس بانوان به این نتیجه رسیدند که زهرا خسروشاهی با برادر خود که در اردوی آقایان هم می باشد به تمرینات خود ادامه دهد و وقتی بعد از چند روز تماس از سوی فدراسیون به وی نشد، خود پی گیری شدم و گفتند جریان این چنین می باشد.

مربی تیم بانوان دوچرخه سواری تصریح کرد: من از طرف وزارت 2 ماه مأمور شدم که تیم بانوان را هدایت کنیم با این اوضاع هنوز بلاتکلیف هستیم که به شغل اصلیم که فرهنگی است باز گردم یا در خانه منتظر بمانم؟

وی در ادامه گفت: من حدود 10 سال مسابقات دوچرخه سواری بانوان را قضاوت می کنم و کاملاً از خانواده ورزشی می باشم پس ترجیح می دهد سکوت اختیار کنم تا کار به جای دیگر نکشد.

فرشته فشی در خصوص همراهی نکردن و اعزام نشدن به این رقابت ها به عنوان مربی گفت: با وضعیت صادر نشده روادید دوچرخه سواران تا به امروز و احتمال اعزام شدن آنها حرفی برای گفتن ندارم ولی از مسائل به وجود آمده کاملاً ناراحت هستم و فکر می کنم نقش مبصر را داشتم.

در پایان گفت: در اوایل سال آینده تیم بانوان راهی تور تایلند خواهند شد ولی با این وجود رکابزنان هنوز در اردو نیستند و اعزام به طور قطعی مشخص نیست./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.