سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 19 دستگاه وسيله نقليه مسروقه در اصفهان

در 48 ساعت گذشته ماموران پليس مركز اصفهان در چند طرح ضربتي 19 دستگاه وسيله نقليه مسروقه را كشف و تعداد 25 نفر سارق تحت تعقيب را شناسايي و دستگير كردند .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:ماموران پليس مركز اصفهان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري سارقان حرفه اي و سابقه دار خودرو و وسائط نقليه چندين طرح عملياتي و ضربتي را در 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.
 
اين مقام مسئول افزود: در جريان اين عمليات ها كه با همكاري يگان هاي امداد و كلانتري هاي اصفهان انجام شد ماموران موفق شدند 19 دستگاه وسيله نقليه شامل خودرو و موتورسيكلت فاقد تجهيزات ايمني را كه چندي پيش توسط سارقان به سرقت رفته بود را كشف و ضبط كنند.
 
اين مقام مسئول تصريح كرد :در اين زمينه 25 نفر از سارقان حرفه اي و سابقه دار تحت تعقيب پليس شناسايي و در عمليات هاي جداگانه در مخفيگاهشان دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند .
 
"ياردوستي" با اشاره به هشدارهاي مكرر پليس در خصوص پيشگيري از سرقت وسايل نقليه ، از شهروندان خواست: با توجه به روزهاي پاياني سال و افزايش خريدهاي نوروزي و استفاده از خودروهاي شخصي به نكات ايمني توجه بيشتري كرده و در صورت ايمن نبودن وسيله نقليه آن را به سيستم هاي ايمني و بازدارنده چون قفل فرمان و پدال ،دزدگير و ...مجهز كنند. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.