سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود سیمای ترافیکی معابر منطقه 19

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: فعالیتهای ترافیکی پیش بینی شده دراستقبال از فصل همدلی طی 3 دوره در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه اجرا می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا زلفی با اشاره به اینکه فعالیتهای اجرایی این حوزه با توجه به نیاز نواحی شناسایی و برنامه ریزی شده اند گفت: طبق این برنامه فعالیتها از اول تا 15 اسفند، 16 تا 29 اسفند و از اول تا 15 فروردین سال آینده اجرا می شود.
 
وی در تشریح این فعالیتها افزود: یکی از مهمترین اهداف خدمات ترافیکی ایجاد امنیت وتسهیل تردد در معابر عمومی است که در این راستا ضمن همسطح سازی معابر، 39 مقطع در محدوده نواحی پنجگانه خط کشی شده است.
 
وی ادامه داد: بزرگراه های تندگویان و آزادگان و خیابانهای لطیفی، بهمنیار، میعاد، میثاق، شقایق، طالقانی و جاده پلائین از جمله معابری هستند که خط کشی محوری در آنها اجرا و نیز خیابان های ورزش، میثاق، برادران شکری، انقلاب، طالقانی و ماهان مجهز به خط کشی عابرپیاده شدند.
 
زلفی درخصوص نظافت المانهای ترافیکی نیز گفت: در این راستا فعالیتهای نگهداری و پاکسازی پایانه شاهد که روزانه حجم زیادی از مسافران بویژه دانشجویان را در دوشیفت صبح و عصر جابجا می کند انجام شده و شستشوی سرپناه و سرویسهای بهداشتی ونیز نظافت نمازخانه به طور مرتب انجام می شود. علاوه براین رنگامیزی و شستشوی سرپناه ایستگاه های اتوبوس در خیابان ارسطو و شستشوی تابلوهای هدایت مسیر بزرگراه های تندگویان، آزادگان، هاشمی و بلوار علامه عسگری از دیگر فعالیتهایی هستند که در راستای نگهداری المانهای ترافیکی تا پایان سال انجام می شوند.
 
به گفته وی برای تأمین امنیت شهروندان و اطمینان خاطر آنها به هنگام تردد در ساعات تاریک، روشنایی سرپناه ایستگاه های اتوبوس خیابانهای شکوفه، مهران، ماهان، جانباز، طالقانی و نیز بزرگراه آزادگان، پایانه های شهرک رسالت و شاهد تأمین می شود.
 
زلفی با اشاره به اینکه منطقه 19مدخل ورودی شهرتهران محسوب می شود ، تصریح کرد :فعالیتهای استقبال از فصل همدلی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت تا مسافرین نوروزی بتوانند در ایام عید لحظاتی امن و آسوده را در هنگام تردد از خیابانها  وبزرگراه های این منطقه داشته باشند.
برچسب ها: ترافیک ، معابر ، استقبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.