سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

وقتی پول نیست نباید انتظار داشت/ زمین برای تمرین نداشتیم

سرمربی تیم فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش مقابل شهرداری ساوه گفت: وقتی پول نیست و بازیکن مشکل مالی دارد نباید از این تیم انتظار داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، جابر کیان نژاد افزود: در کنار مشکلات مالی باشگاه در هفته های اخیر چند بازیکن هم تیم را به حاشیه بردند و آرامش را از تیم گرفتند.

وی با اشاره به مشکلات و نداشتن زمین تمرین تیمش افزود: تیم راه ساری در مسابقاتی که میزبان بود هیچ فرقی با تیم مهمان نداشت زیرا ماهم همچون مهمان یک جلسه در سالن تمرین می کردیم.

سرمربی راه ساری ضمن تقدیر و تشکر ازهواداران و تماشاگران راه ساری افزود: درست است که راه ساری از تیم های پرطرفدار و پرتماشاگر فوتسال کشور است، اما وقتی بازیکن انگیزه و روحیه بازی مقابل حریف را ندارد چه معجزه ای را می توانم انجام دهم.

کیان نژاد گفت: تمام تلاش و تجربیات را برای موفقیت تیم راه ساری با توجه به مشکلاتی که داشتم به کار بردم اما من که نمی توانم بروم زمین و گلزنی کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر بازیکنان راه ساری بیش از 10 سال سابقه بازی در این تیم بازی دارند که با توجه به مشکلات مالی آن انگیزه را ندارند.

کیان نژاد در پایان با تقدیراز مدیریت باشگاه ابراز داشت: از اینکه نجاریان مدیریت باشگاه به من اعتماد کردند و در نیم فصل دوم هدایت تیم را به من سپردند، تشکر می کنم.

تیم فوتسال راه ساری در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با 23 امتیاز در بین 13 تیم در رده دهم جای گرفت و حضورش را در لیگ برتر کشور برای فصل آینده مسجل کرد./س


برچسب ها: پول ، نیست ، انتظار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.