سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به تهیه کنندگی مرتضی شایسته؛

محمدرضا لطفی "ساروخ" را می سازد

محمدرضا لطفی منتقد سینما اولین فیلم بلند سینمایی خود را با نام "ساروخ" به تهیه کنندگی مرتضی شایسته تولید می کند.

محمدرضا لطفی منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین فیلم بلند خود گفت: فیلم "ساروخ" با موضوع ژانر وحشت با بهره مندی از فرم و ساختار که تاکنون در ایران تجربه نشده ساخته خواهد شد و برای تولید تحقیقات گسترده دو ساله ای را متحمل شده است.
وی با اشاره به امتیازات این فیلم افزود: در این فیلم بخش مستند نیز سهم بسیاری در تولید دارد که برای آن برنامه ریزی های خاصی انجام گرفته است.
لطفی همچنین در ادامه در خصوص قصه فیلم عنوان کرد: قصه فیلم برپایه یک داستان واقعی شکل گرفته است و بازیگران به غیر از چند کاراکتر همگی شخصیت های واقعی هستند که نقش خود را جلوی دوربین ایفا می کنند.
وی اظهار داشت: در این فیلم از چند کارشناس مذهبی مطلع در امور ماورایی و متافیزیک هم استفاده شده است.
لطفی در خصوص پروانه ساخت فیلم نیز تاکید کرد: پیش از جشنواره فیلم فجر پروانه ساخت فیلم صادر شده است و در حال حاضر به دلیل متفاوت بودن شیوه تولید، به دنبال لوکیشن و افراد مورد نظر هستیم تا در فصل بهار فیلمبرداری را آغاز کنیم.
شایان ذکر است که فیلم "ساروخ" اولین فیلم بلند محمدرضا لطفی محسوب می شود و پیش از این وی سالها به عنوان روزنامه نگار، نویسنده سینمایی و منتقد حضور داشته است و همچنین حضور در چند سریال و تله فیلم را به عنوان نویسنده در کارنامه خود دارد./ي2
برچسب ها: لطفی ، سینما ، ساروخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.