سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

اقلام تبلیغاتی استان برای نوروز 92 متفاوت تر از سالهای قبل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اقلام تبلیغاتی استان برای نوروز 92 متفاوت تر از سالهای قبل است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فردر این خصوص اظهار داشت: امسال تمام تلاش خود را در جنبه های مختلف از چاپ اقلام تبلیغاتی گرفته تا برگزاری مراسمات و جشن های ویژه نور، به کار گرفته ایم تا متفاوت تر از سالهای قبل باشیم.

وی ادامه داد: چاپ 40 هزار نسخه کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری و همچنین آداب و رسوم و فرهنگ مردم استان کرمانشاه به صورت دو زبان فارسی و انگلیسی از جمله اقداماتی است که در حوزه تبلیغات گردشگری استان برای ایام نوروز 92 تدارک دیده شده است.

ستایش فر، خاطرنشان کرد: چاپ 50 هزار نسخه نقشه راهنما با تمام جزییات استان کرمانشاه از دیگر اقدامات اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بریا ایام نوروز پیش رو می باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: همچنین تهیه 50 هزار نسخه سی دی معرفی استان به صورت چهار زبانه فارسی، انگلیسی، عربی و کردی نیز از دیگر اقدامات این اداره کل می باشد.

وی یادآور شد: چاپ 10 هزار مورد بروشور معرفی شهرستانهای کرمانشاه نیز از دیگر اقدامات معاونت گردشگری استان در حوزه تبلیغات گردشگری است/س 

برچسب ها: تبلیغات ، متفاوت ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.