سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سازمان بنادر و دریانوردی

با معرفی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمانهای پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات واعتقاد و تعهد عملی مدیران این سازمان به بهبود مستمر خدمات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از طریق ایجاد و توسعه دولت الکترونیک، جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان بنادر و دریانوردی اهدا شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل و به نقل از مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات فاوا در مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد از سازمانها و موسسات برتر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قدر دانی شد.

ابراهیم کریمی اضافه کرد: پیرو ثبت نام و ارائه اظهارنامه سازمان بنادر و دریانوردی جهت شرکت در دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICTINQA) ، گروه ارزیابی 4 نفره از طرف شورای سیاست گذاری جایزه مذکور در تاریخ 9/11/91  با حضور در سازمان نسبت به ارزیابی فناوری اطلاعات سازمان بر اساس معیارهای مدل جایزه مذکوراقدام نمودند.

وی گفت: این مدل دارای هفت معیار است که چهار معیار آن توانمند سازها و سه معیار آن نتایج هستند.اولین معیار توانمند ساز رهبری و مدیریت می باشد که در وسط مدل قراردارد.سه معیار دیگر از گروه توانمند سازها به ترتیب معیارهای فرایندها ، منابع و کارکنان می باشد.سه معیار نتایج نیز عبارت اند از معیار نتایج مشتریان و مصرف کنندگان به عنوان محوری ترین ذینفعان سازمان و معیار نتایج محیط زیست و جامعه ونهایتآ معیار نتایج عملکردی که شامل نتایج مالی ، غیر مالی و همچنین نتایج کارکنان به عنوان مهمترین بخش از سرمایه های سازمان است. نیروی چرخشی مدل از یادگیری از نتایج شروع شده و به خلاقیت و نوآوری در توانمند سازها به سمت کسب نتایج مورد انتظار ادامه می یابد.

بر اساس این گزارش ، تاریخچه جایزه ملی کیفیت ایران در ایران به سال 1382 بر می گردد. پس از ارزیابی به عمل آمده توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان متولی جایزه مذکور مقرر گردید از سال 1389 این مدل تعالی به صورت بخشی در حوزه های مختلف برگزار گردد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان متولی این جایزه در حوزه ICT کشور معرفی گردید.

دومین دوره جایزه مذکور نیز 9 اسفند امسال برگزار و جوایز سازمانها و شرکت های برتر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در  مراسم اختتامیه این جایزه که در روز 9 اسفند 1391 برگزار شده اهدا شد./خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.