سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار به انجمن های علمی دانشجویی فعال در کشور

رییس اداره فعالیت های علمی وزارت علوم , تحقیقات و فناوری گفت : از فروردین تا اسفندماه سال 92 اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 100 میلیون تومان بابت 3 هزار و 100 انجمن دانشجویی فعال تخصیص داده شده است .

 

افشین متقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ با اشاره به اینکه این میزان اعتبار با همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی و همکاری وزارت علوم تخصیص داده شده است افزود : این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد چمشگیری برخوردار بوده به طوریکه سال گذشته حدود 3 میلیارد تومان بوده است .

وی افزود : این میزان اعتبار نشان دهنده این است که در شرایط اقتصادی کنونی نه تنها کاهشی در اعتبارات نداشتیم بلکه با رشد 20 درصدی اعتبارات مواجه بوده ایم .

رییس اداره فعالیت های علمی وزارت علوم , تحقیقات و فناوری همچنین از سایتی که در سال جدید در دست اقدام هست خبر داد وافزود : این سایت با عنوان ثبت و گردآوری اختراعات , ابتکارات ونو آوری در بحث های فنی مهندسی , علوم پایه , علوم انسانی , کشاورزی و هنراست که باعث هم افزایی می شود و از کار تکراری جلوگیری می کند.

متقی همچنین ازششمین جشنواره ملی حرکت در سال 92 خبر داد و گفت : بحث های فنی مهندسی , علوم پایه انسانی , و هنر به تفکیک رشته ها هست که درنهایت این جشنواره باعث هم افزایی می شود /س

برچسب ها: اعتبار ، انجمن ، علمی ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.