سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناكامي سوداگران مرگ در انتقال يك و نيم تن مواد مخدر

فرمانده انتظامي استان کرمان پليس طي عملياتي درشب گذشته يك و نيم تن مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار "حسين چناريان" اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان مواد افيوني، پليس كرمان پس از بررسي كار اطلاعاتي يك باند مسلحانه تهيه و توزيع مواد مخدر را شناسايي و واحدهاي عملياتي دستگيري اعضاي اين باند را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وي افزود: ماموران انتظامي با زير نظر گرفتن مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان، اقدام به ايست و بازرسي و كمين در اين مسيرهاي احتمالي کردند كه شب گذشته قاچاقچيان با يك دستگاه خودروي پيكاپ در محور راين – گلزار وارد كمين ماموران دسته رزمي شهيد كلاه مال شده و بدون توجه به دستور ايست آنان با تيراندازي و افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشتند.
 
مقام ارشد انتظامي استان بيان كرد: پس از عمليات تعقيب و گريز، ماموران انتظامي با درگيري مسلحانه، قاچاقچيان را زمينگير و خودروي  آنها را متوقف كردند.
 
"چناريان" ضمن اشاره به كشف بيش از يك تن و 533 كيلوگرم ترياك از خودروي قاچاقچيان طي عملياتي شب گذشته گفت: پليس استان به برخوردهاي قاطعانه خود با سودگران مرگ ادامه داده و اجازه نخواهد داد دشمنان با رواج اعتياد و زمين گير كردن جوانان، روند پيشرفت ايران اسلامي را دچار خلل كنند. /ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.