سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

آمادگي هتل هاي استان كردستان براي استقبال از مسافران نوروز 92

رئيس جامعه هتلداران استان كردستان گفت: همزمان با نزديك شدن ايام نوروز 92 تمامي هتلهاي سطح استان كردستان آماده پذيرايي و استقبال از مسافران نوروزی مي باشند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حميدي رئيس جامعه هتلداران استان كردستان در جلسه تاسيسات گردشگري استان كه با حضور قائم مقام رئیس سازمان ومدير كل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، معاونت گردشگري و هتلداران و صاحبان مهمان پذيرهاي سطح استان در مهمانسراي جهانگردي سنندج برگزار شد، اظهار داشت: با همكاري ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي و جامعه هتلداران و صاحبان مهمان پذيرها و مراكز آقامتي، تمامي تمهيدات لازم براي استقبال از مسافران نوروزي فراهم شده است.
وي در ادامه با اشاره به افزايش نرخ ارز و تورم در بازار هاي جهاني گفت: با توجه به افزايش نرخ ارز و تورم هاي بوجود آمده در كشور بايد يك همسان سازي در افزايش نرخ هتلها و مهمان پذيرها و مراكز اقامتي استان ايجاد شود، كه در اكثر هتلهاي سطح كشور اين همسان سازي انجام شده است.
وي در ادامه تصريح كرد: استان كردستان با توجه به وضعيت تورم اين همسان سازي را در خصوص افزايش نرخ هتلها و مهمان پذيرها انجام نداده است، چرا كه افزايش نرخ و تعرفه هتلها و مهمان پذيرها موجب فرار مسافران از هتلها شده و هتلها متحمل ضرر و زيان هايي خواهند شد.
وي در ادامه از مديران و صاحبان هتلها و مهمان پذيرها خواست تا نسبت به بحث استاندارد سازي تاسيسات هتل و مهمانپذيرهاي خود تا سال آينده (سال 92) اقدامات لازم را انجام دهند.
حمیدی در ادامه گفت: بازديدهايي از هتلها و مهمان پذيرهاي سطح استان توسط معاونت گردشگري و اعضاي جامعه هتلداران انجام شده و مشكل خاصي در اين مكانها وجود ندارد و همه آنها با تمام توان و نيرو آماده پذيرايي و استقبال از مسافران نورزی هستند.
وي از چاپ بنر معرفی هتلها و مهمان پذيرهاي سطح استان و نرخ مصوب آنها خبر داد و گفت: اين بنرها در ورودی شهرها نصب خواهد شد، تا مسافران بتوانند به راحتی از مکان و امکانات هتلها و مهمان پذيرها و مراكز اقامتي مطلع شده و از خدمات آنها بهره ببرند./س
برچسب ها: هتل ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.