سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری:

آیا انتظار برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان می رسد!

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با مشکلات به وجود آمده از سوی سفارت هندوستان، رکابزنان و کادر اجرایی به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان فقط تا پایان وقت اداری امروز فرصت خواهند داشت.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هیچ خبر خاصی بدستمان نرسیده است و هنوز بلاتکلیف مانده ایم و اگر روا دیدهای دوچرخه سواری امروز بدستمان نرسد نمی توانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر امکان اعزام برای ما فراهم شود حتما از کشور هندوستان اعلام خسارت خواهیم کرد چون نمی شود یک کشوری یک سال با برنامه ریزی مدرن، رکابزنان شان را پیش ببرد و در آخرین مسابقات نتوانند اعزام شود و اگر هم اعزام شویم حتما در کشور هندوستان با نماینده فدراسیون جهانی، کادر برگزاری مسابقات و خبرنگاران یک نشست خواهیم  گذاشت و دلیل را خواستار خواهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: این قبیل مشکلات قطعا برای آن کشور میزبان مشکل ساز خواهد شد چون مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت کمی برخوردار نخواهد بود و هر کشور آسیایی امسال برنامه ریزی کرده و می خواهد در این رقابت ها شرکت کند تا بتواند به مقام و جایگاه خاصی برسند.

خسرو قمری در خصوص  حضور دوچرخه سواران در روزهای پایانی مسابقات قهرمانی آسیا  در هندوستان از تاریخ 17 اسفند ماه آغاز می شود و اگر روادید کشورمان بعد از این تاریخ بدستمان برسد دیگر هیچ فایده ای نخواهد داشت برای شرکت در ادامه مسابقه چون نتایج و آخر به صورت تیمی و گروهی حساب می شود وقتی یک دور از ماده رقابت ها را از دست بدهیم دیگر فایده ای نخواهد داشت./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.