سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

شش میلیارد ریال برای تكمیل سد جغناب اختصاص یافت

فرماندار كوثر گفت: شش میلیارد ریال اعتبار برای تكمیل سد جغناب این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی در نشستی با روستاییان بخش مركزی كوثر از تكمیل سد جغناب در این شهرستان خبر داد و افزود: این سد در سال آینده آماده افتتاح شده و با راه‌اندازی آن زمینه رفع بسیاری از مشكلات بخش اشتغال و رونق اقتصادی فراهم می شود.

وی گفت: تاكنون برای احداث این سد افزون بر 12 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار كوثر با اشاره به این كه توجه به ظرفیت كشاورزی این منطقه می‌تواند بهترین فرصت‌های شغلی را ایجاد كند از مسوولان ذیربط در این حوزه خواست برای تحقق تعهدات خود در زمینه اشتغال وارد عمل شوند.

حسینی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بخش كشاورزی در این شهرستان بویژه در حوزه باغداری را غنی دانست و افزود: با ایجاد زیرساخت‌های لازم باید از استعدادهای بالقوه و نیروهای انسانی متخصص بهره گرفت.

وی همچنین به بازسازی كانال آب آور سد لیكوان با یك میلیارد و 600 میلیون ریال اشاره كرد و گفت: با تشكیل شركت‌های تعاونی توسعه روستایی و دهیاران گام بلندی برای توسعه روستاها ، فقرزدایی و استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های روستاها برداشته می شود.

حسینی افزود: احداث و راه‌اندازی سدهای معیشتی و زودبازده می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف كلان اقتصادی و كشاورزی یاری كند.

سد جغناب با حجم مخزن 780 هزار متر مكعب با 12 میلیارد ریال اعتبار و سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای خرید لوله و اتصالات احداث می شود و تكمیل آن حدود 140 هكتار از اراضی بخش مركزی كوثر را آبیاری خواهد كر/س 

برچسب ها: اردبیل ، اختصاص ، اعتبار ، سد ، جغناب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.